سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ تیر ۱۳۹۵ در ۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

مسئولین بخش‌های فیلم کوتاه و انیمیشن هجدهمین جشن سینمای ایران معرفی شدند

jashn-cinema-18

دبیرخانه هجدهمین جشن سینمای ایران اسامی مسئولان هماهنگی جشن های فیلم کوتاه و انیمیشن را اعلام کرد و به زودی مسئول هماهنگی جشن مستند نیز معرفی خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی هجدهمین جشن سینمای ایران، بهرام عظیمی و نیما عباس پور به ترتیب بعنوان مسئولین هماهنگی جشن های انیمیشن و فیلم کوتاه معرفی شدند.

جشن سینمای ایران در دوره ی هجدهم خود به ارزیابی آثار سینمایی در یک سال اخیر می پردازد و برخلاف دوره های پیشین به شکلی متفاوت و به شیوه آکادمی برگزار خواهد شد.

گفتنی است کلیه امور مربوط به انتخاب ، داوری و اجرای مراسم های بخش های مستند ، انیمیشن و فیلم کوتاه برعهده ی ستاد اجرایی و زیر نظر کمال تبریزی دبیر جشن و بیژن میرباقری به عنوان مدیر اجرایی انجام می شود.

دبیرخانه جشن خانه سینما از تمامی صاحبان آثار سینمایی (داستانی و تجربی)، کوتاه ، مستند و انیمیشن دعوت می کند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از چگونگی حضور تولیدات خود در این دوره از جشن به سایت خانه سینما به نشانی www.khanehcinema.ir مراجعه و آثار خود را به همراه مدارک لازم حداکثر تا تاریخ پنجم مرداد ماه به دبیرخانه جشن واقع در خیابان بهارجنوبی – کوچه سمنان – شماره ۲۹ ارسال کنند .

هجدهمین جشن سینمای ایران همچون دوره های پیشین، ۲۱ شهریور ماه مصادف با روز ملی سینما برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>