سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۹:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب
سهیل جهان بیگلری:

تلاش فردی برای احیای ادبیات انقلاب اسلامی ستودنی است

biglari

سهیل جهان بیگلری مدیر عامل سازمان سینمایی سوره با انتشار پیامی درگذشت امیرحسین فردی را به جامعه ادبی و فرهنگی تسلیت گفت.

سهیل جهان بیگلری مدیر عامل سازمان سینمایی سوره با انتشار پیامی درگذشت امیرحسین فردی را به جامعه ادبی و فرهنگی تسلیت گفت.

سوره سینما- در این پیام آمده است:

هو الباقی

روح پاک امیرحسین فردی یکی از چهره‌های سرشناس، متعهد و خوش ذوق ادبیات انقلاب اسلامی از دنیای فانی سفر کرد و به سوی معبود ابدی شتافت. در سوگ او به میراث ارزشمندی وفاداریم که برای نسل‌های پس از خود باقی گذاشت.  بسیاری از ما گواه و شاهد تجربه های گرانسنگ این استاد در حوزه داستان‌‍نویسی به ویژه در بخش کودک و نوجوان هستیم. کوشش هایش برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در یادماندنی و تلاشش برای احیای ادبیات نسل جوان شایسته ستایش است.

با عرض تسلیت به جامعه فرهنگی و ادبی برای این ضایعه تاسف آور و ابراز صمیمانه ترین همدلی‌ها با خانواده  محترم او، برای این عزیزان صبر و پاداش الهی آرزو داریم و در فقدان این دوست، همراه و معلم بزرگوار داغداریم.

سهیل جهان بیگلری/ مدیر عامل سازمان سینمایی سوره


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>