سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۳۹۵ در ۱۱:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

داوران بخش سینمایی جشنواره فیلم سلامت معرفی شدند

davaran-salamat-cinema

داوران بخش سینمایی نخستین جشنواره فیلم سلامت معرفی شدند و آثار این بخش را ارزیابی می‌کنند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی اولین جشنواره فیلم سلامت، سید رضا میرکریمی، فرشته طائر پور، فریدون جیرانی، علی معلم و دکتر شهرام رفیعی فر به عنوان اعضای هیات داوران آثار بلند سینمایی نخستین جشنواره فیلم سلامت انتخاب شدند و آثار برتر این بخش از جشنواره را بر می گزینند.

علیرضا رضاداد مدیریت این بخش را برعهده دارد.

دکتر شهرام رفیعی فر پزشک است و هم اکنون سرپرستی دفتر آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت و درمان را عهده دار است.

سیدرضا میرکریمی فارغ التحصیل گرافیک از دانشکده هنرهای زیبای تهران است و  فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۶ با فیلم کوتاه ۱۶ میلیمتری برای اوآغاز کرد.

فریدون جیرانی کارگردان و تهیه کننده سینما است. وی علاوه بر فعالیت در عرصه کارگردانی و تهیه کنندگی سال ها در زمینه مطبوعات سینمایی فعالیت داشته که از جمله آن می توان به سردبیری مجله سینما اشاره کرد.

فرشته طائرپور از تهیه کنندگان سینمای ایران است و در ادوار مختلف جشنواره فجر و جشنواره های بین المللی به عنوان داور حضور داشته است.

علی معلم نویسنده، تهیه کننده، کارگردان و منتقد سینما صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه دنیای تصویر است. وی همچنین ریاست انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی را نیز برعهده داشته و در چند دوره داور جشنواره فیلم فجر بوده است.

نخستین جشنواره فیلم سلامت به ریاست دکتر سیدمحمدهادی ایازی و دبیری دکتر ابراهیم داروغه زاده از ۱ تا ۵ شهریورماه برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>