سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ شهریور ۱۳۹۵ در ۱۲:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب

سریال «بازگشت» با حضور دو بازیگر جدید به نیمه رسید/ قاسم زارع در نقش یک روحانی

bazgasht

قاسم زارع و حسین عابدینی جدیدترین بازیگرانی هستند که در مجموعه تلویزیونی «بازگشت» به کارگردانی حسین عامری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مجموعه تلویزیونی «بازگشت»، قاسم زارع و حسین عابدینی بازیگران جدیدی هستند که به تازگی مقابل دوربین رفته و به ایفای نقش پرداخته اند و نکته جالب توجه حضور قاسم زارع در نقش یک روحانی است که ویژگی‌های خاصی دارد و نقشی متفاوت را برای این بازیگر سینما و تلویزیون رقم زده است.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بازگشت» که به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین عامری  در ١٣ قسمت ۴٠ دقیقه‌ای و با موضوعی اجتماعی و خانوادگی برای پخش در یکی از شبکه های سراسری تلویزیون آماده می شود، در گرگان و لوکیشن های حاشیه شهر انجام می‌گیرد و تا به امروز نیمی از مراحل تصویربرداری سپری شده و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «بازگشت» آمده: زندگی می گذرد، با روزها و شبهایش، با اتفاقاتش و گذشته ای می سازد. گذشته ای که در زمان گم شده است، اما بعضی از گذشته ها دوباره در آینده اتفاق می افتند و ما را در زمان گم می کنند.

حسن پورشیرازی، فریبا کوثری، کاوه خداشناس، امین گلستانه، مهران رجبی، سوگل طهماسبی، زهره حمیدی، زهره صفوی، مهری آل آقا، نسرین نکیسا بازیگرانی هستند که تا به امروز در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند و در روزهای آینده چهره های دیگری نیز به جمع آنها اضافه خواهد شد.

عوامل سریال «بازگشت» عبارتند از؛ تهیه کننده و کارگردان: حسین عامری، نویسندگان: حسین عامری، رضا بهشتی، براساس طرحی از: مرجان اشرفی‌زاده، علی اصغری، برنامه‌ریز: امیر رونقی، دستیار اول کارگردان: صدرالدین صدرایی، دستیار دوم کارگردان: محمد ستوده، دستیار سوم کارگردان: مهدی کیایی، منشی صحنه: مریم طریقی نژاد، عکاس: نیما باستانی، مدیرتصویربرداری: ناصر کاووسی، تصویر بردار: میلاد حسینی، دستیاران تصویر: مهران کاووسی، رضا رجبی، گروه فیلمبرداری: فرهاد میرزایی، حامدکاووسی- جواد دریایی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، دستیار طراح صحنه: علی جعفردوست، دستیار دوم صحنه: امیر پیوندی، دستیاران لباس: یاسمن قربانی،راحله آقاخانی، صدابردار: مجید هاشمی پور، دستیاران لباس: علیرضا بخشایی-جواد شعبانی، طراح گریم: حسین اردستانی، مجریان گریم: مسعود رئیس الساداتی، سمیه حیدری، تدوینگر: منوچهر صانعی، دستیار تدوین: مرتضی خصری، صداگذار: بابک حسناتی، موسیقی: احمد مهدی، مدیرتولید: عابد رنجبر، گروه تولید: هادی رحیمی-مهدی رنجبر، خدمات: امرالله رحمان زایی، فرشید سرگل زایی ، ناظر کیفی: رضا ایمانی و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>