سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۳۹۵ در ۵:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

«نورتابان» هیچ همکاری با شبکه جم و سایر شبکه‌های ماهواره‌ای ندارد

noore-taban

محمدرضا صابری مدیرعامل شرکت سینمایی نورتابان اعلام کرد که این شرکت هیچ‌گونه همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای ندارد و به هیچ عنوان سفارش پخش تیزر فیلم‌های سینمایی را به این شبکه‌ها ارائه نکرده است.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شرکت سینمایی نور تابان  صابری افزود: بعد از آنکه مطلع شدیم تیزر فیلم سینمایی دختر از برخی شبکه‌های ماهواره ای همچون جم پخش می‌شود به تهیه‌کننده محترم فیلم اعلام کردیم و تاکید کردیم که این مسئله مغایر سیاست‌های شرکت سینمایی نورتابان است و خواستار جلوگیری از پخش تیزرها شدیم و رضا میرکریمی تهیه‌کننده فیلم نیز با اعلام اینکه وی نیز سفارشی برای پخش آگهی‌ها از شبکه جم نداده است با مواضع شرکت اعلام موافقت کرد.

وی ادامه داد: همچنین مراتب به صورت رسمی به سازمان سینمایی و جناب آقای فرجی مدیرکل محترم امور سینمای حرفه‌ای اعلام شد و مخالفت خود را با این مسئله اعلام کردیم.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی محمد رسول الله و فیلم نفس افزود:امور حقوقی شرکت سینمایی نورتابان به صورت جدی پیگیر مسئله پخش غیر قانونی تیزرهای فیلم‌های سینمایی از شبکه‌های جم و سایر شبکه‌های ماهواره‌ای است و در این زمینه شکایتی آماده شده و در دست پیگیری است.

صابری ادامه داد: سیاست‌های سینمایی شرکت نور تابان منطبق با قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما تبعیت از این قوانین را برای خود اصل می‌دانیم و تخلف آن را مغایر با اخلاق حرفه‌ای و جایگاه و شان خود و شرکت سینمایی نور تابان می دانیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>