سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ شهریور ۱۳۹۵ در ۳:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

پروانه نمایش فیلم «والدرما» صادر شد

valderama

پروانه نمایش فیلم سینمایی «والدراما» به کارگردانی عباس امینی صادر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم «والدراما»، مجید برزگر تهیه کننده این فیلم با اعلام این خبر درباره اکران این فیلم گفت: نخستین نمایش «والدراما» در شصت و ششمین جشنواره فیلم برلین در بخش «نسل نو» بود و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم اول در جشنواره شد.

تهیه کننده فیلم «والدراما» ادامه داد: پس از نمایش فیلم «والدراما» در جشنواره فیلم برلین، این فیلم به جشنواره های دیگری مانند جشنواره فیلم در کلمبیا، رم نیز دعوت شد.

وی ادامه داد: این فیلم نخستین تجربه کارگردانی عباس امینی است. پیش از این قرار بود فیلم کوتاهی از داستانِ «والدراما» ساخته شود اما در طول کار و بازنوشتنِ داستان متوجه شدیم فیلمنامه این قابلیت را دارد که به یک اثر بلند تبدیل شود.

برزگر توضیح داد: درخواست پروانه نمایش را به دفتر نمایش های خانگی و فیلم کوتاه سازمان سینمایی ارائه کردیم و در نهایت پروانه نمایش برای اکران در گروه سینمایی «هنر و تجربه» صادر شد و مذاکرات اولیه برای اکران این فیلم در این گروه سینمایی نیز انجام شده و موافقت ضمنی برای اکران «والدراما» را در پاییز گرفته ایم.

این فیلمساز در پایان گفت: به اعتقاد من داستانی که در فیلم «والدراما» مطرح شده مورد توجه و استقبال مخاطب سینمای ایران قرار خواهد گرفت.

فیلم سینمایی «والدراما» درباره نوجوانی در آبادان است که به دلیل موهای فری که دارد به والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی شباهت دارد و به نام این بازیکن نیز معروف شده است. والدراما به دنبال گرفتن شناسنامه با نام واقعی خود است که بر اثر اتفاقی مجبور به ترک آبادان می شود و به تهران می رود و در این شهر درگیر ماجراهایی می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>