سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۳۹۵ در ۱:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب

دبیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی جهان انتخاب شد

alavi

دکتر سیدمجتبی علوی به سمت دبیر اجرایی دهمین جشنواره بین‌المللی فدراسیون فیلم‌های ورزشی جهان انتخاب شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی این رویداد فرهنگی و ورزشی؛ بر اساس حکمی از سوی سید امیر حسینی رئیس فدراسیون کارگری کشور و رئیس و نماینده فدراسیون جهانیFicts  جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی جهان، دکتر سید مجتبی علوی از چهره‌های حوزه ورزش و تحصیل‌کرده سینما به‌عنوان قائم‌مقام رئیس و دبیر اجرایی این جشنواره انتخاب شد.

بر پایه این خبر، این جشنواره در تاریخ ۲۷ آبان ماه سال جاری در شهر میلان ایتالیا درزمینه فیلم‌های سینمایی داستانی، مستند، تلویزیونی، المپیک و پاراالمپیک و پویانمایی برگزار می‌شود و به انتخاب هیئت‌داوران بیش از ده اثر برگزیده ایران می‌توانند در آن شرکت کنند.

این جشنواره با همکاری وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و پاراالمپیک، سازمان صداوسیما، شهرداری تهران و حامیان مالی بخش خصوصی برگزار می‌شود.

در این خبر آمده است: آثار متقاضی در این جشنواره تا دهم مهرماه سال جاری فرصت دارند اثرشان را به نشانی دبیرخانه دائمی جشنواره واقع در: فدراسیون کارگری؛ خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی، خیابان صائب تبریزی -پلاک ۴۷ ارسال نمایند.

لازم به ذکر است مراسم قدرانی و تقدیر از برگزیدگان آثار ایرانی در تاریخ ۱۰ آبان ماه در تهران برگزار می‌شود و آثار برگزیده  ضمن دریافت تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جوایز نقدی بدون دریافت حق ورودی به جشنواره جهانی ارسال می‌گردند.

شایان‌ذکر است با توجه به برگزاری یازدهمین دوره از این جشنواره متأسفانه در چهار دوره قبلی اثری از ایران در آن شرکت نداشت و فقط در دوره‌های آغازین تعدادی از آثار ایرانی در بخش‌های مختلف آن صاحب جوایز جهانی شدند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>