سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ مهر ۱۳۹۵ در ۱:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب

جریمه ۱ میلیون دلاری برای انتشار غیرقانونی فیلم «بازگشته»!

The Revenant

شخصی که فیلم سینمایی «بازگشته» و «بادام‌زمینی» را قبل از اکران رسمی بصورت غیرقانونی به سایت «پس اند پاپکورن» داده بود از سوی دادگاه فدرال آمریکا به پرداخت ۱ میلیون و ۲۰۰ هار دلار جریمه نقدی به کمپانی «روباه قرن بیستم» محکوم شد.

به گزارش سوره سینما، ویلیام کایل موراریتی، شخصی که فیلم سینمایی «بازگشته» را قبل از اکران رسمی بصورت غیرقانونی از اینترنت «دانلود» کرده بود از سوی دادگاه فدرال آمریکا محکوم به پرداخت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار جریمه نقدی به کمپانی «روباه قرن بیستم» شد.

طبق مستندات دادگاه، این شخص که برای یکی از استودیوهای هالیوود در سال ۲۰۱۵ کار می‌کرد، کپی‌هایی از فیلم‌های «بازگشته» و «فیلم بادام‌زمینی» را بدست آورده وروی درایو‌های پرتابل به سایت «پس اند پاپ‌کورن» داده است.

بازرسان برآورد کرده‌اند که انتشار غیرقانونی این دو فیلم ۶ روز قبل از اکران رسمی آنها حدود ۱ میلیون دلار ضرر به همراه داشته است و ازین‌رو وی مجرم تشخیص داده شده و علاوه بر جریمه نقدی مذکور، به ۸ ماه تحت نظر خانگی و عفو مشروط دوساله محکوم کرده‌اند.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>