سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مهر ۱۳۹۵ در ۱۰:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب
همزمان با هفته وحدت؛

اولین جشنواره فیلم وحدت اسلامی در تهران برگزار می‌شود

vahdat-eslami

اولین دوره جشنواره فیلم وحدت اسلامی در آذر ماه سال جاری و همزمان با سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از امور رسانه ای اولین جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی ، هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره با اعلام این مطلب گفت: با توجه به جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره که با حضور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حضرت آیت الله اراکی و معاونین مجمع برگزار شد تصمیم گرفته شد که اولین دوره این جشنواره همزمان با  ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت در آذرماه ۹۵ برگزار شود.

وی ادامه داد : استقبال هنرمندان و سینماگران داخلی و خارجی از این جشنواره بسیار خوب بوده است و آثار مناسب و متنوعی با موضوعات مرتبط با جشنواره به دبیر خانه جشنواره رسیده است و بزودی اسامی هیات های انتخاب و آثار برگزیده اعلام می شود.

اولین دوره جشنواره بین المللی وحدت اسلامی در بخش های کوتاه و نیمه بلند، نماهنگ و بلند با محوریت وحدت مسلمین، قرآن کریم ،پیامبر اعظم(ص) و بخش ویژه اسلام ستیزی به دبیری هاشم میرزاخانی در تهران برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>