سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ مهر ۱۳۹۵ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

کارلوس والدراما به تماشای فیلم «والدراما» می‌نشیند/ حضور در جشنواره فیلم بوگاتا

valderama

فیلم «والدراما» به کارگردانی عباس امینی در بخش مسابقه جشنواره فیلم بوگاتا در کشور کلمبیا شرکت کرده است و کارلوس والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی فردا ۱۹ مهرماه به تماشای این فیلم می نشیند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم «والدراما»، جشنواره فیلم بوگاتا از تاریخ ۱۵ مهرماه آغاز به کار کرده و تا روز سه شنبه ۲۰ مهرماه ادامه دارد و قرار است فیلم «والدراما» به کارگردانی عباس امینی فردا ۱۹ مهرماه در بخش مسابقه این جشنواره  نمایش داده شود.

براساس این خبر، کارلوس والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی و کاپیتان سه دوره کلمبیا در بازی های جام جهانی بوده و داستان این فیلم براساس علاقه پسر نوجوانی ۱۴ ساله به این بازیکن روایت شده است.

کارلوس والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی قرار است در جشنواره فیلم بوگاتا به تماشای فیلم «والدراما» بنشیند. این فیلم نخستین تجربه کارگردانی عباس امینی است که مجید برزگر تهیه کنندگی آن  را به عهده داشته است.

فیلم «والدرما» پس از حضور در شصت و ششمین جشنواره های بین المللی فیلم برلین، در جشنواره های مختلف دیگر از جمله هفدهمین جشنواره فیلم های آسیایی رم، کلن، مونیخ ، ملبورن و … حاضر شد و در ادامه حضور بین المللی خود راهی کشور کلمبیا شده است تا در جشنواره فیلم بوگاتا که مهترین جشنواره کشورهای آمریکای لاتین است، شرکت کند.

فیلم «والدراما» درباره نوجوانی در آبادان است که به دلیل موهای فری که دارد به والدراما بازیکن فوتبال کلمبیایی شباهت دارد و به نام این بازیکن نیز معروف شده است. والدراما به دنبال گرفتن شناسنامه با نام واقعی خود است که بر اثر اتفاقی مجبور به ترک آبادان می شود و به تهران می رود و در این شهر درگیر ماجراهایی می شود.

مجید برزگر تهیه کننده فیلم «والدراما» پیش از این اعلام کرده بود که پروانه نمایش این فیلم صادر و مذاکرات اولیه برای اکران در گروه سینمایی «هنر و تجربه» نیز انجام شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>