سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ آبان ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

کارگاه فیلمسازی آرش معیریان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود

kargah-moayerian

چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی نخستین کارگاه فیلمسازی خود را دوشنبه همین هفته با تدریس آرش معیریان برگزار می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی، کارگاه آموزش فیلمسازی با حضور آرش معیریان استاد دانشگاه و کارگردان سینما، دوشنبه ۱۰ آبان‌ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ ویژه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

هنرجویان پس از پایان کارگاه با حضور در یک تور بازدید صنعتی به تولید اثر می‌پردازند و فیلم آن‌ها در بخش دانشجویی جشنواره شرکت داده خواهد شد.

آرش معیریان از اساتید حوزه سینماست که در دانشگاه تهران تدریس می کند.

هنرجویان و علاقمندان جهت ثبت‌نام باید درخواست خود را به آدرس ایمیلkanoonaks.sharif@gmail.com  ارسال و یا با شماره ۰۹۱۶۳۶۰۷۲۳۲ تماس حاصل کنند.

بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

پنجم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) است و این جشنواره دی‌ماه امسال با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت www.jdfest.ir ارسال کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>