سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ آبان ۱۳۹۵ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش «سکوت رعنا» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان «رولان» ارمنستان

sokute-rana

فیلم سینمایی «سکوت رعنا» محصول سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «رولان» ارمنستان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری ، فیلم سینمایی «سکوت رعنا» به کارگردانی بهزاد رفیعی از تولیدات سازمان سینمایی حوزه هنری پس از حضورهای متعدد در جشنواره‌های خارجی و همچنین کسب دو جایزه معتبر بین‌المللی، این بار در دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «رولان» در کشور ارمنستان به نمایش در خواهد آمد.

فیلم سینمایی «سکوت رعنا» تاکنون جایزه بهترین فیلم کودک از جشنواره «کیندرکینو» کشور آلمان را از آن خود کرده است. همچنین این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک شارجه نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم بود. پیش‌تر این فیلم در نوزدهمین جشنواره کودک هند به نمایش در آمده بود که با استقبال بی نظیر تماشاگران مواجه شده بود.

«سکوت رعنا» اولین فیلم بلند بهزاد رفیعی می باشد. در خلاصه داستان فیلم آمده است : رعنا دختری هفت ساله که در یکی از روستاهای شمال ایران زندگی می کند دارای یک مرغ خاصی است، به نام کاکلی. کاکلی که از مادر بزرگش به او یادگار رسیده، رعنا دلبستگی شدیدی به آن دارد و …

جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «رولان» از ۱۵ الی ۱۹ آبان ماه در شهر ایروان کشور ارمنستان برگزار می‌شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>