سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ آبان ۱۳۹۵ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

رقابت نویسندگان و منتقدان سینمایی در هفتمین جشنواره فیلم عمار

ammar-7th

در هفتمین جشنواره فیلم عمار، علاوه بر فیلمسازان، اهالی رسانه، منتقدان و پژوهشگران عرصه سینما نیز می‌توانند در بخش «نقد، پژوهش و مقالات سینمایی»، آثار خود تا ۳۰ آبان در این جشنواره ثبت‌نام کنند.

به گزارش سوره سینما ، در هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، علاوه بر فیلمسازان، اهالی رسانه و منتقدان عرصه سینما نیز می‌توانند در بخش «نقد و مقالات سینمایی» شرکت کرده و آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

بنابرین گزارش، علاوه بر نقدها و مقالات سینمایی، محققان و پژوهشگران نیز می‌توانند آثار و پژوهش‌های خود را در حوزه سینما و مسائل پیرامون آن، در هفتمین جشنواره عمار شرکت دهند.

بر اساس این گزارش، اهالی رسانه، منتقدان و پژوهشگران عرصه سینما، حداکثر تا ۳۰ آبان ماه فرصت دارند تا با مراجعه به وبسایت جشنواره عمار، آثار خود را ثبت‌نام و نهایتا پنج روز بعد از آن، به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

لازم به ذکر است هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همچون سال‌های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی «نه دی»، از ۸ تا ۱۷ دی ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این جشنواره به نشانی AmmarFest.ir اثر خود را در یکی از بخش ‌های «فیلم»، «فیلمنامه» و «نقد، مقاله وپژوهش‌های سینمایی» تا ۳۰ آبان و در بخش‌های «فیلم ما»، «تولیدات رادیویی»، «اقلام تبلیغی» و «لوح نگار» تا ۱۰ آذر ثبت‌نام و حداکثر پنج روز پس از آن، اثرشان را دبیرخانه تحویل دهند.

همچنین علاقه‌مندان جهت اکران مردمی فیلم‌های جشنواره عمار نیز می‌توانند با مراجعه به تارنمای جشنواره، نسبت به ثبت نام اکران مردمی، اقدام و فیلم‌های جشنواره را در محل‌های مختلفی مثل مسجد، هیئت، مدرسه، دانشگاه، پایگاه بسیج و… به نمایش بگذارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>