سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ آذر ۱۳۹۵ در ۱:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب

نسخه نهایی فیلم سینمایی «تمارض» به کارگردانی عبد آبست آماده شد

tamaroz

اولین فیلم سینمایی عبد آبست با نام «تمارض» به تهیه کنندگی مریم شفیعی برای نمایش در جشنواره فجر آماده شد.

عبد آبست کارگردان فیلم سینمایی «تمارض» در گفت و گو  با سوره سینما در همین رابطه  بیان کرد: اواسط تابستان سال گذشته دورخوانی این فیلم را شروع کردیم و بعد از سه ماه تمرین در پلاتو نزدیک به یک ماه و نیم پیش تولید این فیلم سپری شد .

وی ادامه داد: به طور کلی یک ماه فیلمبرداری «تمارض» با مدیریت فیلمبرداری حمید خضوعی ابیانه در سوله ای در صبا شهر به طول انجامید. تدوین این فیلم هم توسط خانم هایده صفی یاری و صداگذاری ، میکس و موسیقی را هم بامداد افشار انجام داد.

وی با اشاره به اینکه  کلیه بازیگران این فیلم را جوانان حرفه ای تیاتر تشکیل می دهند گفت: در حال حاضر با اتمام کلیه مراحل فنی ؛ نسخه DCP این فیلم آماده شده و ظرف چند روز آینده تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر خواهد شد. امیدواریم اولین نمایش این فیلم جشنواره فیلم فجر امسال باشد.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: عبد آبست، مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه، مدیر صدابرداری: شاهین پورداداشی، طراح گریم: احسان روناسی،دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مجید عبدی، مجری طرح: شهرزاد سیفی، مدیر تولید: جمشید ابراهیم کرمانی، طراح لباس: نسیم ملکی، طراح صحنه:مجید یوسفی عکاس: مهدی پارسی و تهیه کننده : مریم شفیعی.

عوامل به جای خلاصه داستان به این جمله اکتفا کردند «سه جوان به منزل یک پیرمرد می روند»

«تمارض» اولین فیلم سینمایی عبد آبست به حساب می آید .وی پیشتر فیلم نیمه بلند «گوشه» را ساخته که در جشنواره قاهره سال ۲۰۱۴ به نمایش در آمد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>