سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ آذر ۱۳۹۵ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«جایزه پژوهش سینمایی سال» ۳ نشست تخصصی برپا می‌کند

eghtesad-cinema

نشست های تخصصی «اقتصاد سینما»، «آینده پژوهی در سینما» و «سینما، تلویزیون و رسانه» توسط معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی برگزار می شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، نشست‌های تخصصی «جایزه پژوهش سینمایی سال» با هدف جهت­دهی پژوهش ها و مطالعات سینمایی به سمت شناسایی و طرح مسائل و موضوعات کلیدی و نیازها و اقتضائات اصلی سینمای ایران و ارج نهادن به کوشش­های عالمانه پژوهشگران، دانشجویان و خبرگان دانشگاهی و مراکز پژوهشی، ۳ نشست تخصصی با موضوع «اقتصاد سینما»، «آینده پژوهشی در سینما» و «سینما، تلویزیون و رسانه» را با حضور اساتید این حوزه و با همکاری مدرسه ملی سینما، دانشکده سینما تئاتر و خانه سینما برگزار می کند. شایان ذکر است در این نشست ها دکتر اسماعیل بنی اردلان دبیر نخستین دوره «جایزه پژوهش سینمایی سال» به عنوان کارشناس و مجری در نشست ها حضور خواهند داشت.

برنامه نشست ها به شرح زیر است:

یک شنبه چهاردهم آذر ماه، «اقتصاد  سینما» – دانشکده سینما تئاتر

دوشنبه پانزدهم آذرماه، «آینده پژوهی در سینما» – خانه سینما

چهارشنبه هفدهم آذرماه، «سینما، تلویزیون و رسانه» – مدرسه ملی سینما

نشست ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برگزار می شود و حضور برای علاقمندان آزاد است.

گفتنی است، فراخوان این رویداد علمی-فرهنگی در آخرین هفته ماه جاری اعلام خواهد شد.

نخستین دوره «جایزه پژوهش سینمایی سالـ» به همت معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی و با همکاری مدرسه ملی سینما در آذر ماه ۹۶ برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>