سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ آذر ۱۳۹۵ در ۶:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه روز دوم جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت اعلام شد

cinema-haghighat

در دومین روز از برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت ۴۴ فیلم روی پرده پنج سالن پردیس سینمایی چارسو خواهند رفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در بخش مسابقه ملی فیلم های «روزگار بهروز» ساخته ابوالفضل توکلی، «مردان ارباب جمشید» به کارگردانی پگاه آهنگرانی و درنا مدنی سانس ۱۵:۴۵، رئیس‎الوزراء به کارگردانی محمدرضا هاشمیان سانس ۱۹:۱۵ و «متهمین دایره بیستم» حسام اسلامی ساعت ۲۱ در سالن شماره یک پردیس چهارسو اکران می‌شوند.

در سالن شماره دو مستندهای «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی ساعت ۱۹ و «ویلکیج» ساخته حسن قهرمانی و «غلام‎رضا» به کارگردانی مصطفی امامی در ساعت ۲۰:۴۵ نمایش داده می‌شود.

«بهتر از زندگی» ساخته ماهان خمامی‎پور و «همجا» به کارگردانی مهدی قنواتی در سانس ۱۱:۴۵ ، «پاپلی» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری ساعت ۱۸، «بی‎بازگشت» ساخته مرجان ریاحی و «اعتراض وارد نیست» به کارگردانی فرناز و محمدرضا جورابچیان سانس ۱۹:۴۵ روی پرده سالن شماره سه چهارسو خواهند رفت.

در سالن شماره چهار هم مستندهای «قابها» به کارگردانی کیوان مهرگان و «جمعه قالی» ساخته مهدی اسدی سانس ۱۴:۱۵ و «زیمل بلوچستان» ساخته مازیار مشتاق‌گوهری ساعت ۲۱:۱۵ نمایش داده می شود.
سانس ساعت ۱۱  سالن شماره پنج به مستندهای «راه بی‌عبور» ساخته محمدرضا حافظی و «بامداران» به کارگردانی مهدی ملک‏زاده اختصاص داده شده و در ساعت ۱۷:۱۵ هم مستند «خوان بی‎خان» ساخته هادی معصوم‏دوست اکران می‌شود.

در بخش مسابقه بین‌الملل فیلم‌های «آرلت: شجاعت یک ماهیچه است» ساخته فلورین هافمن در سانس ۱۴ و «کشتزار» به کارگردانی مهدی صاحبی ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شماره یک به نمایش در می‌آید و «شاید صحرا، یا که دنیا» به کارگردانی میگل سیبرا لوپز و کارن آکرمن ساعت ۱۶:۱۵ در سالن شماره سه و «برلین زخمی جنگ» ساخته رولاند فوهرمان و «عبور از مرز آیدا» به کارگردانی لیلیانا رسنیک در سانس ساعت ۹:۱۵، «لرزش» ساخته اسکار ویستنلی و «خبردار!» به کارگردانی انور بگر و پاناگیوتیس کارامیس در سانس ۱۳:۴۵ در سالن شماره پنج روی پرده خواهند رفت.

«بیش کم یا سفرهای یک مگس به شرق» به کارگردانی بوگدان زیوورسکی و «چشم استانبول» ساخته فاتح کایمارک و بینور کارائولی در بخش پرتره و در ساعت ۱۱:۱۵سالن شماره یک نمایش داده می شود.
در بخش بین الملل فیلم‌های «کشتزار» ساخته مهدی صاحبی ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شماره یک، «شاید صحرا، یا که دنیا» به کارگردانی میگل سیبرا لوپز و کارن آکرمن ساعت ۱۶:۱۵ در سالن سه و «برلین زخمی جنگ» به کارگردانی رولاند فوهرمان و «عبور از مرز آیدا» ساخته لیلیانا رسنیک ساعت ۹:۱۵، «لرزش» به کارگردانی اسکار ویسنتلی و «خبردار!» ساخته اونور بکر و پاناگیوتیس کارامیس در سانس ۱۳:۴۵ و «ریکی درباره لیکاک» به کارگردانی جین وینر ساعت ۱۵:۳۰ در سالن شماره پنج به نمایش درمی آید.

در بخش خارج از مسابقه هم فیلم «قهرمان آخر» ساخته جواد طوسی ساعت ۲۲:۳۰ در سالن شماره پنج اکران خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>