سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۳۹۵ در ۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

ویژه‌نامه جشنواره فیلم صنعتی برای اختتامیه جشنواره سینماحقیقت

farda

ویژه‌نامه چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی در اختتامیه جشنواره سینماحقیقت رونمایی می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، این ویژه‌نامه شامل گزارش‌های آموزشی از کارگاه‌های امیرشهاب رضویان، آرش معیریان و داریوش کیانی در دانشگاه‌ها، گفت‌وگوهای ویژه مصطفی رزاق‌کریمی و مهدی جعفری درباره باید و نبایدهای ساخت فیلم مستند صنعتی و فناورانه، یادداشت‌های اکبر عالمی، شهرام مکری، حسن نقاشی و مهدی باقری درباره محدودیت‌ها و علل گسست رابطه صنعت، فناوری و سینما و همچنین گزارش‌هایی از نشست‌های سینماگران با رئیس جهاد دانشگاهی، اختتامیه دوره سوم و سخنان معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس سازمان سینمایی کشور، قائم مقام معاونت سیما، رئیس جهاد دانشگاهی، مهرداد اسکویی و… است.

این ویژه‌نامه در اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینماحقیقت توزیع می‌شود.

ویژه‌نامه جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی به سردبیری سیدمحمدصادق لواسانی و زیرنظر مسعود نجفی آماده شده است. علی شکوری مدیریت هنری این ویژه‌نامه را برعهده داشته و شراره داودی (گزارش‌ها و گفت‌وگوهای ویژه)، سارا راعی، رکسانا قهقرایی، احمدرضا معراجی تحریریه آن بودند.

بر اساس این گزارش، جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی توسط جهاد دانشگاهی هنر با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه هنر و به دبیری مسعود نجفی برگزار می‌شود.

«روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» شعار این دوره از جشنواره بوده و اطلاعات بیشتر آن از روی وب‌سایت www.jdfest.ir قابل مشاهده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>