سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ آذر ۱۳۹۵ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

دوچرخه سوار جهانگرد ایرانی مهمان برنامه «با صبح» می‌شود

mahmood-zadeh

محمدحسین محمود زاده دوچرخه سوار جهانگرد مهمان برنامه صبحگاهی شبکه دو «با صبح» می‌شود

به گزارش سوره سینما ، سهیل سلیمانی تهیه کننده برنامه صبحگاهی شبکه دو «با صبح» مهمان برنامه دوم بیست ویکم آذر را معرفی کرد و گفت: محمد حسین محمود زاده دوچرخه سوار جهانگرد مهمان فردای برنامه  است.

تهیه کننده «با صبح» ادامه داد:  محمود زاده جهانگردی را از آسیا شروع کرد و با رکاب زدن در آفریقا و اروپا و آسیا ادامه داد. طولانی ترین سفرش اما از آلمان آغاز شد و بعد از ۵ ماه رکاب زدن به ایران رسید.

محمدحسین محمودزاده، جوانی حدود سی ساله است که از ۵ سال پیش جهانگردی اش را با دوچرخه آغاز کرد.

سلیمانی افزود: رویکرد اصلی این برنامه فراهم کردن یک فضای شاد و پرانرژی برای بینندگان و انتقال حالی خوب برای آغاز روز به مخاطبان خواهد بود. این برنامه با سه رویکرد امید، مهربانی و لبخند طراحی شده و شعار اصلی آن «حس خوب سحرخیزی» است. قرار است با همراهی بینندگانمان روزی خوش را آغاز کنیم. آغازی سرشار از انرژی و لبخند. همراه با امید و آماده شدن برای روزی دیگر.

«با صبح» عنوان برنامه‌ای صبحگاهی است که از فردا بیستم آذر شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۸ به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی و با اجرای عبدالله روا به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

گفتنی است؛ عوامل این برنامه عبارتند از: تهیه‌کننده، طراح و کارگردان: سهیل سلیمانی؛ شورای سردبیری: افشین صادقی‌زاده و حسام‌الدین مقامی کیا؛ مجری: عبداله روا؛ مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری شارو؛ کارگردان آیتم‌ها: نیلوفر سعیدی؛ تصویربردار: وحید بصائری؛ تدوین: محمد مقدم وامید مهدوی؛ گرافیک: رضا وارسته؛ طراح لوگو: ترانه میلادی؛ فضای مجازی: شهرزاد عبدیه؛ دستیار تولید: غضنفر نوروزی؛ مدیرروابط عمومی: لیلا سلمانی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>