سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۵ در ۶:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

رابعه مدنی مهمان آخرین روز از هفته اول «باصبح»/ یادی از ناصر حجازی در سالروز میلادش

basobh

رابعه مدنی بازیگر سینما و تلویزیون فردا چهارشنبه مهمان برنامه «باصبح» خواهد بود.

به گزارش سوره سینما ، سهیل سلیمانی تهیه کننده برنامه صبحگاهی شبکه دو مهمان فردای «باصبح» را رابعه مدنی اعلام کرد و گفت: رابعه مدنی مادر امیر شهاب رضویان کارگردان سینماست که در برنامه فردا با گپ زدن راجع به موضوعات مختلف از جمله سال هایی که ایشان به عنوان معلم تدریس داشته اند گفت و گوی شیرین و جذابی را با او تجربه خواهیم کرد.

«باصبح» عنوان برنامه ای صبحگاهی و کاری از گروه اجتماعی شبکه دو است که از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۸ صبح با اجرای عبداله روا پخش می شود.

هم نسلان حجازی میلادش را تبریک گفتند

چهارمین برنامه صبحگاهی شبکه دو با حضور دو تن از پیشکسوتان عرصه فوتبال حسن روشن و بهتاش فریبا پخش شد.

عبد اله روا در ابتدای برنامه خطاب به بهتاش فریبا گفت که او را یک بار در سال ۸۳ و دانشگاه اصفهان دیده است که بسیار خوب  با او برخورد کرده است اما حسن روشن را برای اولین بار است که می بیند.

فریبا را بهی صدا می کنیم

در آغاز گفت و گو روا از روشن پرسید که  بهتاش فریبا را چطور صدا می کنید که او در جواب گفت: آقا بهی، البته در زمین همان بهی. سپس روا تولد ناصر حجازی را به هردو مهمان تبریک گفت و آنها نیز به مردم این روز را شاد باش گفتند.

basobh1

ناصر خان به لباس علاقه زیادی داشت

بهتاش فریبا در جواب روا که اگر ناصر حجازی زنده بود امروز چه هدیه ای به او می دادید پاسخ داد: ناصرخان علاقه زیادی به لباس داشت، شاید یک دست کت و شلوار برای او هدیه می بردم. روشن در ادامه صحبت ها گفت : ناصر حجازی جزو خوش پوش ها بود.

در اردو تولد می گرفتیم

فریبا از سال های قبل و روزهای تولدی که در اردو داشتند صحبت کرد که به علت حضور چند ماهه در اردوها با گرفتن کیک مراسم تولد را در همان اردو برپا می کردند. روشن هم اضافه کرد تعداد بازی ها زیاد نبود بلکه مدت زمان اردوها زیاد بود.

basobh2

گل تاریخی روشن به حجازی

در این قسمت مصاحبه ای از زنده یاد ناصر حجازی که در منزلش ضبط شده بود به روی آنتن رفت؛ در بخش دیگری از گفت و گو حسن روشن عنوان کرد که به ناصر حجازی یک گل تاریخی زده است  اما اگر ناصر نبود گل بیشتری می زدیم و افزود: حجازی زیاد اهل شوخی نبود اما من تنها کسی بودم که با او شوخی می کردم. من هم اتاقی ناصر بودم. سپس خاطره ای از ناصر حجازی در استرالیا تعریف کرد.

ناصر کنار مردم بود نه در مقابلشان

بهتاش فریبا  در ادامه صحبت ها به مردم داری حجازی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: آنچه که باعث ماندگاری ناصر حجازی در بین مردم شد قرار گرفتن او در کنار مردم بود.

فریبا درانتهای برنامه در ادامه جمله ای از همه مهمانان پرسیده می شود گفت: خدایا فردا که از خواب بیدار می شوم جنگی در کل دنیا وجود نداشته باشد و حسن روشن هم آرزو کرد تا بتواند فردا که بیدار می شود کاری برای مردم انجام دهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>