سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ دی ۱۳۹۵ در ۳:۵۱ ب.ظ چاپ مطلب
سعید سعدی به «سوره سینما» خبر داد:

نسخه بازبینی «بوف کور» این هفته به دبیرخانه فجر ارائه می‌شود + جدیدترین عکسها

boofe-koor-1

سعید سعدی تهیه کننده فیلم سینمایی «بوف کور» از پایان مراحل فنی این فیلم تا پایان هفته جاری خبر داد.

سعید سعدی که امسال با دو فیلم «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی و «بوف کور» جدیدترین ساخته احمدرضا معتمدی در فستیوال فجر حضور دارد به سوره سینما گفت: در حال حاضر تدوین «بوف کور» به پایان رسیده و محمود موسوی نژآد صداگذاری و میکس فیلم را انجام می دهد. با پایان کلیه مراحل فنی،نسخه بازبینی فیلم را هم اواخر این هفته به دفتر جشنواره ارسال می کنیم.

این تهیه کننده در ادامه با اشاره به اینکه  شاهد جشنواره پویایی امسال خواهیم بود در مورد چگونگی حال و هوای فیلم معتمدی گفت: احمدرضا معتمدی از آن دست کارگردانانی است که با توجه به تجربیاتی که در طول سالها فعالیت خود در سینما دارد عموما، در فیلم هایش حرف برای گفتن دارد، دیدن این فیلم وی هم برای مخاطبان سینمایی خالی از لطف نخواهد بود.

سعدی همچنین گفت: فیلمبرداری فیلم «دریاچه ماهی» هم هفته گذشته به پایان رسیده واین فیلم هم آخرین مراحل فنی خود را سپری می کند.

boofe-koor-2

فیلم «بوف کور» اواسط مهر در تهران کلید خورد ؛اما ادامه فیلمبرداری این فیلم در هرمزگان انجام شد و در نهایت اواسط آذر بود که ضبط تصاویر این فیلم به پایان رسید. احمد مهرانفر، اندیشه فولادوند، هومن برق نورد، حامد کمیلی ، مریم بوبانی، سید مهرداد ضیایی، علی استادی، رسول نجفیان و … از بازیگران این فیلم هستند.

تعدادی از عوامل این فیلم هم عبارتند از: نویسنده وکارگردان: احمدرضا معتمدی،مدیر فیلمبرداری: امیرکریمی،صدابردار: محمد شیوندی، طراح گریم: علی بهرامی فر، منشی صحنه: محسن بهاری، دستیارکارگردان و برنامه ریز: محمد مهدی قپانی، طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری، تدوین: مهدی سعدی، سودابه سعیدنیا و تهیه کننده: سعید سعدی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>