سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ دی ۱۳۹۵ در ۱۰:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «زار» تحویل دفتر جشنواره فیلم فجر شد

ZAAR

فیلم سینمایی «زار» به کارگردانی نیما فراهی و تهیه کنندگی امیر پورکیان تحویل دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

به گزارش سوره سینما ، این فیلم تابستان امسال در ژانر وحشت ساخته شده است و داستان زوج جوانی را به تصویر می کشد که در دوران ماه عسل میزبان دوستانشان در شمال کشورمی شوند، ویلای محل سکونتشان، گذشته ی خوفناکی دارد وآنها ،ناخوداگاه درگیر ماجراهای هولناکی می شوند!

محمدرضا غفاری، حدیث میرامینی،سمانه کاوندی، ساناز صفایی، سینا سهیلی، وانا همتی، امیرحسین عشق ابادی، عسل هاشمی و میثاق زارع بازیگران این فیلم هستند.

در سینمای ایران تا کنون تجربیات موفقی در این ژانر رخ نداده است.در صورتی که این فیلم بتواند انتظارات مخاطبان و منتقدین را براورده سازد، میتواند اتفاق جدیدی در این زمینه محسوب شود و نقطه اغازی برای این گونه از فیلمسازی در سینمای ایران باشد.

گفتنی است بنابر ویژگی این ژانر بازیگران «زار» ترکیبی از چهره های شناخته شده و جدید هستند که به سینمای ایران معرفی می شوند.

کارگردان فیلم تاکنون ساخت چند فیلم کوتاه و دستیاری در سینما را تجربه کرده و داستان آن را بر اساس یک تجربه شخصی به نگارش در آورده است .

عوامل تولید «زار» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: نیما فراهی،تدوین:شاهین یارمحمدی، طراح چهره پردازی:محسن دارسنج، اهنگساز : بابک میرزاخانی، مدیرفیلمبرداری:آرش سیفی، دستیار اول کارگردان و مدیر برنامه ریزی:خسرو نصیری خواه، دستیار اول فیلمبردار: ستار فاضلی ، مدیر تولید: حسین الماسی، صدابردار: امیر شاهوردی،طراح صحنه و لباس: نیسا نادری، جلوه های ویژه کامپیوتری: مجید یوسف زاده، طراح لوگو: بهداد صالحی،منشی صحنه: غزل رشیدی ، دستیار دوم کارگردان: ایدا تبیانیان، طراح پوستر:طه ذاکر، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه:حمیدرضا مدانلو جویباری ،مشاور رسانه ای و مدیرتبلیغات: منصوره بسمل، دستیار تدوین: فریدا پور والی، سینک صدا و تصویر: هاله خلدی، اصلاح نور و رنگ: احسان واثقی،مدیرصحنه: علیرضا سیفی، دستیار اهنگساز: حسین سعیدی،طراحی و میکس صدا: حامد جلالی،ضبط،میکس و مستر: بابک میرزاخانی( استودیومکتب تهران)، مدیر تدارکات: دانیال داورزنی، سرمایه گذاران: نعیم فراهی،نیما فراهی،مجریان طرح:شاهین یارمحمدی،نعیم فراهی، تهیه کننده: امیر پورکیان.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>