سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ دی ۱۳۹۵ در ۹:۴۵ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «قیچی» در فرهنگ‌سرای ارسباران اکران و نقد می‌شود

gheichi

فیلم سینمایی «قیچی» به کارگردانی کریم لک‌زاده یکشنبه ۱۲ دی‌ماه با حضورعوامل در فرهنگ‌سرای ارسباران اکران ، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سوره سینما، «قیچی» در جشنواره سال گذشته فجر در بخش هنرو تجربه به نمایش درآمد. این فیلم که در تهران و جزیره هرمز فیلم‌برداری شده است داستان فردی به نام راما است که برای رهایی از حکمی که ممکن است در آخرین دادگاه علیه‎اش صادر شود، تصمیم می‌گیرد در اولین فرصت به جنوب کشور برود و به هر نحوی که شده از کشور خارج شود.

لک زاده پیش از این نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های کوتاهی همچون «صبح کنار جاده»، «غم ها و غریزه ها»، «جنایت و مکافات»، «فرشته زرد»، «من آبادان رفتم جنگ»، «ژیلا» و «قمارباز» را برعهده داشته است.

کریم لک زاده (کارگردان و نویسنده فیلمنامه)، احسان فولادی فرد (تهیه کننده)، رضا عبیات (مدیر فیلمبرداری)، پویان شعله ور (تدوین)، رضا رزم (طراح صحنه و لباس)، حسنا خانمحمدی (طراح چهره پردازی)، هادی معنوی پور (مدیر صدابرداری)، حسین قورچیان(صداگذار)،  فاطمه فرجی و محسن خیرآبادی (عکاس)، عباس غزالی، بهزاد دورانی، سروش صحت، محمدرضا داودنژاد، رابعه مدنی و سونیا سنجری عوامل و بازیگران این فیلم هستند.

کریم لک زاده (کارگردان) و کورش جاهد (منتقد و کارشناس سینما) و جمعی دیگر از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان چهارصد و هجدهمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>