سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ دی ۱۳۹۵ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

مشهد با ٢ سینما میزبان جشنواره فیلم فجر می‌شود

Fajr35_4

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری چهاردهمین جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجرٰ افشین تحفه‌گر با بیان این خبر افزود: بر اساس پیگیریهای انجام شده این جشنواره در دو سینمای اصغرزاده و پردیس سینمایی هویزه برگزار می‌شود.

افشین تحفه گر با بیان این که مشهد امسال به مدت ١٠ روز میزبان جشنواره فیلم فجر خواهد بود، اظهار داشت: این جشنواره از ١۶ تا ٢٧ بهمن ماه ، پذیرای علاقه‌مندان به فیلم و سینما خواهد بود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ابراز داشت: با توجه به کثرت علاقه‌مندان به سینما در خراسان رضوی، رایزنی‌هایی را با وزارتخانه و سازمان امور سینمایی انجام دادیم که با توجه به سابقه برگزاری این جشنواره و مطالبه مردم و علاقمندان به هنر هفتم سالن دومی را به استان خراسان رضوی اختصاص دهند که موفق شدیم این موافقت را بگیریم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>