سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ دی ۱۳۹۵ در ۸:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
به‌دلیل حادثه ساختمان پلاسکو تهران ؛

آیین رونمایی از پوستر و مجموعه آثار مردمی جشنواره فیلم فجر لغو شد

heydari-plasco

محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در یادداشتی به مناسبت حادثه ساختمان پلاسکو تهران، از لغو آیین رونمایی از پوستر و مجموعه آثار مردمی جشنواره به این مناسبت خبر داد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، متن یادداشت «محمد حیدری» دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به شرح زیر است:

«حادثه فروریختن قدیمی‌ترین ساختمان بلند مرتبه ایران که منجر به از دست دادن تعدادی از فرزندان این مرز و بوم گردید، باعث جریحه دار شدن قلوب مردم ایران و هنرمندان شده است.

جشنواره فیلم فجر خود را متعلق به مردم می داند و برای مردمی که جشنواره را از آن خود می‌دانند، احترام فراوانی قائل است، ما خود را در غم از دست دادن مردم و آتش نشانان فداکار شریک می دانیم و اعلام می کنیم آیین رونمایی از پوستر جشنواره و مجموعه آثار مردمی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در روز جمعه یکم بهمن ماه به نشانه احترام به آلام مردم برگزار نمی‌شود.

لازم می‌دانم از هنرمندان و همکاران جشنواره که تلاش کردند روز جمعه یکم بهمن ماه برنامه‌ای در خور احترام به هنر ایران برگزار شود، تشکر کنم و از هنرمندان و مهمانان گرامی بخواهم برای تسلی خاطر جامعه – هرجا که نیاز بود- حضور بهم رسانیم.

چراکه ما هنرمندان مردمیم و جشنواره ما جشنواره‌ای برای مردم است.

محمد حیدری / ۳۰ دیماه ۹۵ »


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>