سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ بهمن ۱۳۹۵ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

ظرفیت فروش بلیت برای مخاطبان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر افزایش یافت

Fajr35_9

محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر با اشاره به تأکید دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: با توجه به استقبال صورت گرفته از سوی مردم، امسال ظرفیت فروش بلیت برای مخاطبان جشنواره افزایش خواهد یافت.

به گزارش سوره سینما ، محمدرضا فرجی در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره اعلام کرد: امسال نسبت به دوره‌های گذشته، ظرفیت بیشتری به فروش بلیت برای مخاطبان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اختصاص داده شده است.

او با اشاره به اختصاص بلیت برای سهمیه‌های مختلف و حواشی به وجودآمده در فضای مجازی در این زمینه اظهار داشت: به روال هرساله جشنواره فیلم فجر، بخش کوچکی از سهمیه‌بندی بلیت‌ها در سینماهای مردمی به صاحبان آثار، مهمان‌ها و مدیران سینماها اختصاص می‌یافت که این ظرفیت، مشخص و تعیین شده‌ بود؛ اما بر اساس تأکید امسال دبیر جشنواره فیلم فجر، ظرفیت بلیت‌های مهمان کم شده و این ظرفیت، در اختیار مردم قرار گرفته است.

فرجی تأکید کرد: ظرفیت بلیت‌های مردمی کاملا محفوظ است که درصدی به فروش اینترنتی و درصدی به فروش گیشه اختصاص پیدا کرده است و با توجه به استقبال صورت گرفته این ظرفیت افزایش پیدا خواهد کرد.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>