سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۳۹۵ در ۸:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

کاتالوگ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد

catalouge fajr

در دومین روز از جشنواره و طی مراسمی کوتاه، محمد حیدری دبیر جشنواره فیلم فجر از کاتالوگ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، حیدری در این مراسم طی سخنانی کوتاه ضمن خسته نباشید از اهالی رسانه، برای پوشش اخبار این دو روز از جشنواره گفت: خسته نباشید به دوستانی که زحمات زیادی در این دو روز کشیدند. البته امیدواریم در روزهای آینده هم شاهد نظم بیشتری در جشنواره باشیم.

وی درباره کاتلوگ این دوره از جشنواره توضیح داد: سعی کدیم در کاتالوگ‌های این دو دوره از جشنواره از نشانه های سینمایی استفاده کنیم. سال گذشته حلقه و امسال هم کلاکت را انتخاب کردیم و ان شاالله امشب توسط روابط عمومی تقدیم دوستان می‌شود.

وی ادامه داد: کاتالوگ امسال از تنوع برخوردار است و معتقدم آنچه از جشنواره به یادگار می ماند همین کاتالوگ ها هستند. امیدوارم در جشنواره امسال هم  افراد حاضر در جشنواره از آن به عنوان یک خاطره و یادگاری نگه داری کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>