سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب
پس از بازی در «داوران» و «رویای بیداری»/

پریوش نظریه: کیفیت یک سریال را تلویزیون معین می‌کند

nazarie

پریوش نظریه با انتقاد از عملکرد تلویزیون در حمایت از بعضی سریال‌ها، کیفیت یک پروژه تلویزیونی را وابسته به حمایت درست از آن دانست.

پریوش نظریه با انتقاد از عملکرد تلویزیون در حمایت از بعضی سریال‌ها، کیفیت یک پروژه تلویزیونی را وابسته به حمایت درست از آن دانست.

پریوش نظریه با اشاره به سطح نازل  مجموعه‌های تلویزیونی در سال‌های اخبر به سوره سینما گفت: میزان کیفیت یک سریال بستگی زیادی به حمایتی دارد که از آن صورت می گیرد و تلویزیون به عنوان تهیه کننده اصلی آن می تواند با میزان پشتیبانی خود اندازه کیفیت را معین کند. متاسفانه این روزها سریال ها به درستی مورد حمایت تلویزیون قرار نمی گیرند . یا در نیمه راه متوقف می شوند و یا با مشکلات وحشتناکی از طرف تهیه کننده ای که برای آن سریال انتخاب شده، ادامه پیدا می کنند. خوشبختانه هنوز نمونه‌های متفاوت وجود دارد، باید بگویم در «داوران» به کارگردانی احمد امینی تجربه خوبی را پشت سر گذاشتم.

وی ادامه داد: اواخر سال گذشته بازی در سریال «داوران» به تهیه کنندگی سعید شاهسواری را  تمام کردم که کارگردانی قسمت های اولیه آن بر عهده احمد امینی بود و سه قسمت آخر را بیژن میرباقری کار کرد. قصه «داوران» حول یک خانواده به نام داوران می چرخد و من نقش یک وکیل را دارم. من، مسعود رایگان و ایوب آقاخانی بازیگران اصلی این سریال هستیم که هر یک در هر قسمت از سریال با اتفاقات تازه ای رو به رو می شوند و هر بار با ماجرای یک پرونده درگیر هستند.

این بازیگر سینما درباره کار دیگر خود در شبکه آی فیلم افزود: ما همیشه از آقای قاسم زاده اصل کارهای خوبی را دیده ایم و ایشان کارگردان و نویسنده قابلی هستند. من قبلا «پیدا و پنهان» را با او کار کرده بودم که تله فیلم خوبی شد و به همین دلیل یکی از نقش‌های کوتاه سریال «رویای بیداری» را بازی کردم.

پریوش نظریه بازی در فیلم های سینمایی «دوئل»، «دوزخ، برزخ، بهشت»، «صنوبر»  و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>