سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ بهمن ۱۳۹۵ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

پرش بانجی جامپینگ از یکی بلندترین پل‌های جهان توسط بدلکار سینما

banji-jumping

امیر بدری بدلکار سینما و سرپرست بدلکاران «فست فوروارد تیم» ، از پل قوسی سد کارون پرش بانجی جامپینگ انجام داد.

به گزارش سوره سینما ، بدری پیش از این در مسابقات جهانی بدلکاری در روسیه به عنوان تنها نماینده ایران از ارتفاع ۶۰ متری روی تشک پرید و مقام خوبی را کسب کرده بود .

امیر بدری در خصوص پرش ازپل سد کارون گفت : سد کارون دارای چهار پل می باشد و پرش ما از بلند و بزرگترین پل آن بود .  ما برای پرش از روی پل باید تجهیزات را می بستیم و بعد از صرف ۲ ساعت زمان برای بستن این تجهیزات پرش را شروع می  کردیم ، بعد از هر پرش فرد را با ابزارهای دستی مانند قلاب ،قرقره به سمت بالا می کشیدیم . پل کارون در خاورمیانه و همچنین در جهان جزء بلند ترین پل ها  محسوب می شود که پرش بانجی جامپینگ از روی آن انجام شد.

بدری در خصوص رکورد سه نفره بانجی جامپینگ از سکوی ۴۰ متری در مجموعه  «گنج نامه همدان»  گفت :

این پرش  به طور همزمان به همراه سه نفر  و  با فاصله کمتر از دو متر از یکدیگر انجام  شد، به دلیل فاصله کم از یکدیگر هنگام پرش خطر برخورد با یکدیگر وجود داشت و از جهاتی نیز پرش را متمایز می کرد ولی  خوشبختانه با توجه به محاسباتی که برای اندازه کش ها و روش پرش انجام شده بود موفقیت آمیز بود.

گفتنی است که امیر بدری در فیلم های سینمایی  بدون تاریخ و بدون امضا وحید جلیلوند ،سد معبر محسن قرایی،نهنگ عنبر ۲ سامان مقدم و در فیلم sky Fall جمیز باند، به عنوان بدلکار حضور داشته و برای بدلکاری در این فیلم ها برنده بهترین بدلکاری از ایالات متحده آمریکا شده است. او رکورد دار پرش از ارتفاع در ایران و از فعالان رشته sky dive «سقوط آزاد»  با مدرک بین المللی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>