سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اسفند ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

پیام تشکر تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آپاندیس» از اهالی رسانه و منتقدان

apandis

مقصود جباری تهیه کننده فیلم سینمایی «آپاندیس» با انتشار پیامی از اهالی رسانه و منتقدان تشکر کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای این فیلم، پس از اولین اکران فیلم سینمایی «آپاندیس» در خانه هنرمندان، مقصود جباری تهیه کننده این فیلم ضمن قدردانی از زحمات اهالی رسانه و منتقدان پیامی را به شرح ذیل منتشر کرد:

«تشکر از همه کسانی که به اولین اکران فیلم آپاندیس آمدند.

آنچنان ما را مشعوف کردند و به وجد آوردند که همه ی نادیده گرفتن های قبلی این فیلم از تنمان بیرون رفت.

نمی توانم دو بازیگر اصلی فیلم، آنا نعمتی و امیرعلی دانایی را مدیون ارادت خود قرار ندهم که کنار بازیگران کمتر سرشناس فیلم یک دست درخشیدند و تلاش بر کالبدی غیر کلیشه ای و باورپذیر نمودند.

بی تردید ارزش نهفته در این اثر که در اولین اکرانش موجب رضایت مندی کارشناسان ، مخاطبان و نیز سربلندی حقیر برای تکیه کردن به جوان های پرتلاش شده است را پاس میدارم.

ممنون از مدیریت خانه هنرمندان، انجمن منتقدان و تک تک بزرگانی که با همدلی عوامل و هنرمندان فیلم آپاندیس یکی شدند و ما را به لطف شان امیدوار کردند.

از خدای بزرگ آرزومندم عمرم باقی باشد تا دوباره جای جولان به جوانان دهم و همیشه سپاسگزار آزادگی کارشناسان و قلم به دستانی که خوب از بد تفکیک میکنند، باشم.

بی شک از تمامی هنرمندان این فیلم به خصوص مربع حسین نمازی ،مرتضی علی عباس میرزایی ، امیرعلی دانایی و بانو آنا نعمتی در آینده بیشتر خواهیم دید و شنید.

مقصود جباری
تهیه کننده فیلم سینمایی آپاندیس»