سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ فروردین ۱۳۹۶ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

بازدید مهمانان خارجی جشنواره جهانی فیلم فجر از زیبایی‌های تهران

salavati-fard

مدیر امور تشریفات سی و پنجمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر درباره برنامه‌ گردشگری مهمانان خارجی این دوره از جشنواره گفت: ۳۰ تور سیاحتی پیاده‌گردی در اطراف کاخ جشنواره و ۱۰ تور شبانه با هدف نمایش زیبایی‌های تهران برای مهمانان خارجی در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جشنواره، محمد صلواتی فرد با اشاره به این‌که بلافاصله پس از اتمام سی‌وچهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دعوت دبیر جشنواره کار برنامه ریزی تشریفات در دوره بعدی این جشنواره را آغاز کرده گفت: ما تلاش کردیم تا برنامه‌ریزی متفاوتی برای اجرای امور انجام دهیم. یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین اتفاقاتی که افتاد در اختیار گرفتن نرم‌افزار جشنواره بود.

او ادامه داد: این نرم‌افزار به ما این امکان را داد که با ثبت‌نام افراد مدعو و علاقمندان بتوانیم بخش عمده خدمات تشریفاتی را رصد کنیم، معایب آن را شناسایی کنیم و در رفع آنها بکوشیم. این نرم افزار مسیر ورودی هر فرد به جشنواره جهانی فجر را مشخص می‌کند،‌ چون همه مهمانان باید از طریق همین نرم افزار کارت ورود را دریافت کنند.

مدیر امور تشریفات سی و پنجمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر تاکید کرد: این امر استثنا پذیر نیست و هیچ کارتی بدون عبور از این بخش صادر نخواهد شد؛ حتی برای دبیر جشنواره.

صلواتی‌فرد با اشاره به این‌که سه هتل برای اقامت مهمانان خارجی رزرو شده‌ گفت: در جشنواره امسال ۱۵۰ راهنمای داوطلب اعم از خانم و آقا داریم که مهمانان را راهنمایی خواهند کرد. ما برای مهمانان خارجی۳۰ تور سیاحتی پیاده‌گردی در اطراف کاخ جشنواره و ۱۰ تور شبانه با هدف نمایش زیبایی‌های تهران برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اطلاعات و جزئیات همه آنها در اختیار مهمانان پیش از ورودشان به ایران قرار گرفته و آنها امکان انتخاب برای حضور در این تورها را دارند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>