سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ فروردین ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
به دلیل تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری؛

فیلم سینمایی «شنل» در جشنواره جهانی فیلم فجر شرکت نکرد

shanel

مجری طرح و مدیر تولید فیلم سینمایی «شنل» گفت: نخواستیم شبهه‌ای بوجود بیاید به همین دلیل در جشنواره جهانی فیلم فجر شرکت نکردیم.

سینا سعیدیان مدیر تولید و مجری طرح فیلم سینمایی «شنل» به کارگردانی حسین کندری در گفت و گو با سوره سینما بیان کرد: از آنجاییکه آقای شجاع نوری تهیه کننده این فیلم هستند و در جشنواره جهانی فیلم فجر هم  مسئولیت بر عهده دارند نخواستیم شبهه‌ای بوجود بیاید به همین دلیل «شنل» در بخش مسابقه این رویداد شرکت نمی‌کند اما در بازار جشنواره جهانی حضور خواهیم داشت.

وی در ادامه به صحبت‌هایش افزود: در حال حاضر هم برای پروانه نمایش فیلم اقدام کردیم و با پخش کننده فیلم هم وارد مذاکراتی شدیم تا بتوانیم زمان اکران خوبی برای این فیلم فراهم کنیم. آن چیزی که مسلم است قطعا نمایش این فیلم در گروه هنر و تجربه قرار نمی گیرد و ما این فیلم را برای اکران عمومی آماده می کنیم.

sina-saidian

سعیدیان با بیان اینکه یک دقیقه و یا شاید کمتر به صحنه‌های فیلم اضافه شده افزود: به اکران عمومی این فیلم بسیار امیدوارم. شنل سوژه بکر و از داستان پرکششی برخوردار است و معتقدم مخاطب ارتباط خوبی با این فیلم برقرار می کند. مضاف بر اینکه با پخش کننده خارجی این فیلم هم در حال رایزنی هستیم تا فیلم را به فستیوال‌های معتبر بین‌المللی معرفی کنیم.

باران کوثری،رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدى حسینی نیا، رضا احمدى، با حضور مسعود فروتن، فهیمه رحیم نیا ، بابک انصاری و بازیگر خردسال آیسان حداد ترکیب بازیگران فیلم را تشکیل می دهند.

فیلم سینمایی «شنل» به کارگردانی حسین کندری و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری یکی از فیلم‌های بخش چشم انداز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>