سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ فروردین ۱۳۹۶ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

حضور موسسه تصویر شهر با سه فیلم در جشنواره جهانی فجر

tasvir-shahr-jahani

موسسه تصویر شهر با فیلم های «ماجرای نیمروز»، «ماجان» و «ایستگاه اتمسفر» در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، فیلم های «ماجرای نیمروز»، «ماجان» و «ایستگاه اتمسفر» از تولیدات این موسسه که سال گذشته نیز در جشنواره فیلم فجر حضور داشتند، در بخش نمایش های  بازار در سی و پنجمین جشنواره جهانی فجر برای مهمانان خارجی، خریداران و نمایندگان جشنواره‌ های بین‌المللی نمایش داده می‌شود.

بنابراین گزارش، «ماجرای نیمروز» دومین ساخته بلند محمدحسین مهدویان به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی، سال گذشته توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه ملی و از نگاه تماشاگران را کسب کند. این فیلم همچنین توانسته است در بین فیلم های اکران نوروزی امسال به خوبی دیده شود و مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

«ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد و تهیه کنندگی محمد مهدی عسگرپور است که مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی بازیگران اصلی آن هستند.

«ایستگاه اتمسفر» اولین ساخته بلند مهدی جعفری است که علیرضا قاسم خان تهیه کنندگی آن را برعهده دارد و بازیگرانی چون: محسن کیایی، رویا افشار، آناهیتا افشار، ژاله صامتی و سوگل قلاتیان در آن ایفای نقش کرده اند.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر،  یکم الی هشتم اردیبهشت ماه سال جاری (۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>