سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ فروردین ۱۳۹۶ در ۴:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

دو کارگاه آموزشی با موضوع پخش بین‌الملل فیلم در بخش بازار جشنواره جهانی فجر

bazar-yadegari

همزمان با برگزاری بیستمین بازار جهانی فیلم ایران در جشنواره جهانی فجر، دو کارگاه آموزشی نیز در این بخش برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مهدی یادگاری مدیر بازار فیلم جشنواره جهانی اعلام کرد: دو کارگاه اموزشی با موضوع پخش بین الملل در محل کاخ جشنواره؛ پردیس چارسو برگزار می شود. نخستین کارگاه با عنوان «استانداردهای مورد نیاز برای عرضه فیلم به جشنواره‌ها و بازارهای بین‌الملل» روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ۹۶ ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ و دومین نشست با عنوان «شرایط و مقررات مهم مطرح در قراردادهای عرضه فیلم در حوزه بین الملل» در روز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۹۶ ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ برپا خواهد بود.

یادگاری اضافه کرد: علاقمندان، تهیه کنندگان، کارگردانان و پخش کنندگان فیلم که متقاضی شرکت در این دوره از کارگاه ها هستند می توانند تا تاریخ ٢۵ فروردین ١٣٩۶ نسبت به پر کردن فرم شرکت در این دوره از کارگاه ها که در وب سایت رسمی جشنواره قرارگرفته اقدام کنند و پرینت این فرم را در روزهای کارگاه همراه داشته باشند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>