سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ فروردین ۱۳۹۶ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
در گفت و گو با «سوره سینما» عنوان شد ؛

کاوه صباغ‌زاده: به دیده شدن فیلمم در جشنواره جهانی فجر امیدوارم

Italia-italia

کارگردان فیلم «ایتالیا ایتالیا» گفت: مسئولین و پخش کننده‌های بین‌المللی زیادی در جشنواره جهانی فجر حضور دارند و شانس دیده شدن فیلم‌ها از این طریق بالا می‌رود.

کاوه صباغ زاده در گفت و گو با سوره سینما بیان کرد: بعد از نمایش فیلم «ایتالیا ایتالیا» در جشنواره فیلم فجر پارسال و بازخوردهایی که شاهد بودیم تصمیم گرفتیم به مدت یازده دقیقه از زمان فیلم را کم کنیم؛ لذا نسخه جدید کوتاه شده این فیلم را در بازار جشنواره به نمایش می گذاریم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار تجربه حضور در بازار بین‌المللی جشنواره فیلم فجر را دارم گفت: مسئولین و پخش کننده های بین المللی زیادی در این چنین محفل هایی حضور دارند و شانس دیده شدن فیلم ها از این طریق بالا می رود  و امکان حضور در جشنواره های خارجی ،خرید فیلم و نمایش در تلویزیون های دنیا بدین واسطه صورت می پذیرد.

فرزند مهدی صباغ زاده با بیان اینکه نسخه انگلیسی پوستر فیلم را هم آماده کردیم گفت: پخش کننده این فیلم دفتر نیمروزفیلم است و با رایزنی که می کنیم امیدواریم بتوانیم عید فطر این فیلم را برای مخاطبان به نمایش در آوریم.

italia italia poster en

اولین فیلم سینمایی کاوه صباغ زاده از داستان کمدی موزیکال فانتزی برخوردار است. این فیلم اواخر اردیبهشت سال گذشته  کلید خورد و اوایل تیر پارسال فیلمبرداری آن به اتمام رسید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره.

در این فیلم بازیگرانی چون حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، رضا سخایی، همایون ارشادی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی  و فائزه علوی، آنامهر اخلاقی، آرش مرشد، علی ملاقلی پور، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوری، آیدا اورنگ، ناصر مقدس، مهدی فهیمی و سپیده راستی فر در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>