سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ فروردین ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
۲۶ فروردین ماه با حضور مسئولان سینمایی و هنرمندان؛

پردیس سینمایی «چهارباغ» اصفهان از سینماهای حوزه هنری به صورت رسمی افتتاح می‌شود

4bagh1

پردیس سینمایی «چهارباغ» با حضور جمعی از مدیران سینمایی کشور، مسئولان استان اصفهان و ۴۰ هنرمند سینمایی به صورت رسمی شنبه ۲۶ فروردین افتتاح می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، این سینما به شکل پردیس سینمایی با مدرن‌ترین امکانات سینمایی باز سازی شده و در نمای خارجی و داخلی آن معماری ایرانی مدنظر بوده است.

پردیس سینمایی «چهارباغ» مجهز به سیستم اطفای حریق خودکار، نمازخانه، کتابخانه و کتابفروشی و دیگر امکانات سینماهای مدرن است. این سینما پیش از این تک سالنه و در کل دارای ظرفیت ۴۶۰ نفر بوده است که دربازسازی به شکل پردیس سینمایی چهار سالنه درآمده و تعداد صندلی‌های این سینما به ۷۸۰ مورد افزایش یافته است.

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام اینکه سالن اصلی سینما ۴۳۰ نفر ظرفیت دارد، گفت: این پردیس سینمایی دارای دو سالن ۱۳۰ و ۱۴۰ نفره و یک سالن ۸۰ نفره نیز هست که هرکدام از این سالن های سینمایی دارای نام هایی برگرفته از پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و به اسم های نقش جهان، چهارسو، شیخ بهایی و عالی قاپو نامگذاری شده است.

4bagh2

همچنین، پردیس سینمایی «چهارباغ» طی بازه زمانی ۵ ماهه بازسازی شد و بیشترین زمان (۶۰ روز) صرف مقاوم‌سازی بنا شده است که از مهم‌ترین بخش‌ کار بازسازی سینماها محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است، بازسازی، استحکام بخشی و مقاوم سازی سازه‌های پردیس سینمایی «چهار باغ» اصفهان به اتمام رسیده و ۲۶ فرورودین، رسما به ناوگان سینمایی حوزه هنری در سطح کشور متصل می شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>