سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ فروردین ۱۳۹۶ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

همراه با سمینارهای آموزشی روز سوم جشنواره فیلم کوتاه «سما»

azimi esmaeeli

در سومین روز از سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه «سما»، ۲ سمینار تخصصی در زمینه «انیمیشن» و «سبک زندگی و رسانه» برگزار خواهد شد.

به گزارش سوره سینما ، به نقل از ستاد خبری جشنواره «سما»، امروز (دوشنبه ۲۸ فروردین) از ساعت ۱۶ استاد بهرام عظیمی، از مطرح ترین هنرمندان حوزه انیمیشن که سازنده اولین فیلم بلند سینمایی انیمیشن در کشور بوده است به تشریح تئوری های این شاخه هنری خواهد پرداخت.

در نشست تخصصی «بهرام عظیمی» قرار است مباحث مربوط از طریق ارائه تصاویری مرتبط به حضار ارائه شود و حضور در این نشست می تواند حاوی نکات آموزشی ارزنده ای برای علاقمندان باشد.

همچنین در روز دوشنبه از ساعت ۱۸ استاد مجید اسماعیلی؛ مدرس و کارگردان سینما مبحث تخصصی «سبک زندگی و رسانه» را برای مخاطبان ارائه خواهد داد.

این نشست تخصصی در چارچوب «سبک زندگی» و پیوند رسانه با این موضوع می تواند در جشنواره ای که برای توجه به «سبک زندگی اسلامی ایرانی» شکل گرفته است، همراه با نتایج قابل توجهی باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>