سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ فروردین ۱۳۹۶ در ۴:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «این بود زندگی» در شمال تهران کلید خورد

in-bood-zendegi

فیلم‌برداری فیلم سینمایی «این بود زندگی» به تهیه کنندگی و کارگردانی کاوه آهنگر در شمال تهران آغاز شد.

به گزارش سوره سینما ، فیلمنامه «این بود زندگی» بازگوی ذهن دختری دانشجو است که با بازآفرینی صحنه‌هایی از زندگی و عشق نافرجام  با خلاء عاطفی خود دست و پنجه نرم  می‌کند. کاوه آهنگر با نگاهی ساختارشکنانه به این فیلم روایتی فرمالیستی خواهد داد .

آیدا کنی بازیگر این اثر هنری که پیش از این در صحنه‌های تئاتر قابلیتهای خود را نشان داده درگیر کارکتری متفاوت شده است، درگیری‌های درونی کاراکتر همراه با سولولوگهای ذهنی باعث شده فضایی از رویا و واقعیت را در کارکتر ایجاد کند.

فیلم‌برداری این اثر هنری را رضا شاد به عهده دارد که با نگاهی متفاوت نسبت به کارهای پیشین خود اما در راستای نگاه کارگردان پلانها را ثبت می‌کند .

سایر عوامل عبارتند از : صدابردار :هادی معنوی پور، طراح چهره پردازی :ایناز شیرازکی، دستیار کارگردان :سیامک سلیمانی، تدوین و صداگذاری :نیما شاعری، عکاس:حمید طاووسی، روابط عمومی :ستایش دولتشاهی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>