سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ فروردین ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
در پی افتتاح نخستین پردیس سینمایی شهر اصفهان صورت گرفت؛

قدردانی شهرداری اصفهان از رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری

Taghdir-Hamzezadeh

در پی راه اندازی و افتتاح نخستین پردیس سینمایی حوزه هنری در شهر اصفهان با عنوان پردیس سینمایی «چهارباغ» مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان طی مراسمی با اهدای لوح سپاس از محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ در متن لوح تقدیر شهرداری اصفهان آمده است:

{جناب آقای محمد حمزه زاده

 قائم مقام محترم رئیس حوزه هنری و ریاست سازمان توسعه سینمایی سوره مهر

تلاش و حمایت های همه جانبه جنابعالی سینمایی خاطره انگیز را در اصفهان رقم زد تا شاهد جان گرفتن اولین پردیس سینمایی اصفهان باشیم. به همین دلیل قدردانی صمیمانه ما را بپذیرید چرا که فعالیت های دلسوزانه شما، سبب شد تا همشهریان اصفهانی از داشتن پردیس سینمایی «چهار باغ» بهره مند شوند. امیدواریم فرهنگ و هنر شهر گنبدهای فیروزه ای بتواند همیشه از حمایت های مدیران مدبری چون شما بهره مند شود و گام های بلندی در رشد و شکوفایی خود بردارد.

مهدی جمالی نژاد / شهردار اصفهان}

بر پایه این خبر، همچنین، در این مراسم از محمود کاظمی مدیرعامل موسسه بهمن سبز نیز تقدیر به عمل آمد.

Taghdir-kazemi

شایان ذکر است پردیس سینمایی«چهارباغ» از مجموعه های سینمایی حوزه هنری در کشور است که  سال گذشته  توسط موسسه بهمن سبز از مراکز زیرمجموعه سازمان سینمایی حوزه هنری آماده بهره برداری شد و طی هفته جاری  با حضور جمعی از مدیران سینمایی کشور، مسئولان استان اصفهان و ۴۰ هنرمند سینمایی افتتاح ‌شد. این سینما به شکل پردیس سینمایی با مدرن‌ترین امکانات سینمایی باز سازی شده و در نمای خارجی و داخلی آن معماری ایرانی مدنظر بوده است. پردیس سینمایی «چهارباغ» مجهز به سیستم اطفای حریق خودکار، نمازخانه، کتابخانه و کتابفروشی و دیگر امکانات سینماهای مدرن است. این سینما پیش از این تک سالنه و در کل دارای ظرفیت ۴۶۰ نفر بوده است که دربازسازی به شکل پردیس سینمایی چهار سالنه درآمده و تعداد صندلی‌های این سینما به ۷۸۰ مورد افزایش یافته است. سالن اصلی سینما ۴۳۰ نفر ظرفیت دارد، این پردیس سینمایی دارای دو سالن ۱۳۰ و ۱۴۰ نفره و یک سالن ۸۰ نفره نیز هست که هرکدام از این سالن های سینمایی دارای نام هایی برگرفته از پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و به اسم های نقش جهان، چهارسو، شیخ بهایی و عالی قاپو نامگذاری شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>