سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۲:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب

رونق سینما «آزادی» آبادان در بهار ۹۶

azadi-abadan

مدیر سینما «آزادی» آبادان از رونق گیشه و افزایش استقبال مخاطبان این سینما در بهار ۹۶ خبر داد.

به گزارش سوره سینما ، میلاد تفت‌آشیان مدیر سینما آزادی آبادان گفت: این روزها فیلم‌های «ماجرای نیمروز»، «گشت ۲» و «یک روز بخصوص» در سینما آزادی روی پرده است. خوشبختانه نوروز خوبی را پشت سر گذاشتیم و این ایام، فرصت مناسبی بود تا شهروندان آبادانی، بیشتر سینما آزادی را بشناسند.

وی ادامه داد: به اندازه شش ماه دوم سال ۹۵ در ایام نوروز فروش داشتیم و چند بار رکورد فروش در سینمای خودمان را شکستیم. از فیلم‌های اکران دوم بهار هم خوشبختانه استقبال شده است. امیدوارم با اکران آثار پرمخاطب و با توجه به اجرای برنامه‌های جانبی و جذاب، این روند تا پایان سال ادامه یابد.

تفت آشیان ادامه داد: فیلم «تیک اف» همین هفته اضافه خواهد شد و در نظر داریم فیلم‌های «نهنگ عنبر ۲»، «ویلایی‌ها» و «برادرم خسرو» را هم در سینما آزادی آبادان اکران کنیم. «گشت ٢» پر فروش‌ترین فیلم امسال تا امروز بوده و بعد از آن فیلم «خوب، بد، جلف» فروش قابل ملاحظه‌ای داشت.

مدیر سینما آزادی آبادان درباره برنامه‌های تازه‌اش گفت: دوست دارم نمایش آثار کلاسیک سینمای ایران را در این سینما دنبال کنیم. طرح این ویژه برنامه از مدتها قبل در ذهنم بوده، رایزنی و مشاوره برای اجرایی کردن این طرح شروع شده. امیدوارم با اجرای این طرح ویژه، سینما آزادی خدمتی تازه و خاص برای سینمادوستان آبادانی و جوانان هنردوست این شهر داشته باشد.

منبع: بهمن سبز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>