سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

اعلام فراخوان بخش اقلام تبلیغی و اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

tablighi koodak

فراخوان بخش اقلام تبلیغی و اطلاع رسانی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به منظور اعتلای هنر-صنعت سینمای ایران و ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع‌رسانی، توجه به فضاهای فانتزی، شاد و نگاه خلاقانه به دنیای کودکان و استفاده مناسب از رنگ‌ها و فضاهای کودکانه که لاجرم حاصل نگاه مشترک کارگردان، طراح صحنه و لباس و در نهایت عکاسان و طراحان گرافیک است و ضرورت فرهنگ‌سازی و تشخیص هنرمندان حوزه تبلیغات در معرفی اثر هنری و جذب مخاطبان بسوی سینما و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان عرصه اقلام تبلیغی، اقدام به برگزاری مسابقه عکس، پوستر و آنونس فیلم‌های سینمایی می‌کند.

* شرایط عمومى

١- پدیدآورندگان آثار مواد تبلیغی فیلم‌های سینمایی ایرانی می‌توانند با تکمیل فرم و ارائه مستندات مورد نیاز به دبیرخانه بخش مواد تبلیغی، متقاضی شرکت در مسابقه باشند.

٢- متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی جشنواره و بخش مواد تبیلغی، فرم شرکت در مسابقه را تکمیل کنند.

٣- تمام فیلم‌های بلند سینمایی ایرانی که از تاریخ خرداد ماه ٩٣ تا اردیبهشت‌ماه سالجاری در داخل کشور به نمایش عمومی درآمده باشند، می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

۴- محدودیتی در تعداد عناوین آثار ارسالی وجود ندارد، مشروط بر آنکه در فضای مجازی یا غیر مجازی مورد استفاده قرار گرفته باشند. (با ارائه مستندات)

۵- برنامه‌ریزی برای نمایش آثار ارائه شده و یا نمایشگاه‌های جنبی دیگر به عهده دبیرخانه‌ این بخش از جشنواره خواهد بود.

۶- اطلاع‌رسانی اخبار جشنواره، نتایج‌ و سایر موارد فقط از طریق مسئولان ستاد اطلاع رسانی و از سایت جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان صورت می‌پذیرد.

۷- تفسیر مقررات، رفع ابهامات و اخذ تصمیم نهایی در خصوص موضوعات پیش‌بینی نشده به عهده‌ دبیر جشنواره است.

۸- ارائه یک قطعه و یا فایل عکس پرسنلی از پدیدآورنده همراه فرم و آثار از طریق پورتال ثبت نام جشنواره الزامیست.

۹- پس از تحویل تقاضانامه و آثار به دبیرخانه، امکان خارج کردن آنها از جشنواره وجود ندارد.

۱۰- دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در بخش های مختلف جشنواره (کتاب، کاتالوگ، تیزر، چندرسانه ای، فضای مجازی و…) است.

۱۱-پدید آورنده‌گان تمامی آثار باید فایل مربوطه را با رجوع به سایت جشنواره با آدرس www.icff.ir در لینک مربوطه آپلود کنند.

* شرایط اختصاصی

*بخش عکس:

١- آثار آنالوگ ملزم به اسکن تصاویر و ارائه بر روی CD یا DVD در فرمت TIF یا JPG، با حداقل کیفیت DPI 300 و در اندازه حداقل ۵۰*۷۰ سانتی‌متر و همچنین ارائه یک نسخه چاپی در قطع ٣٠*٢٠ سانتی‌متر (بدون حاشیه) از هر تصویر است.

٢- آثار دیجیتال ملزم به ارائه فایل تصاویر بر روی CD یا DVD در فرمت TIF یا JPG، با حداقل کیفیت ۶ مگاپیکسل و همچنین ارائه یک نسخه چاپی در قطع ٣٠*٢٠ سانتی‌متر (بدون حاشیه) از هر تصویر است.

٣- در صورت تعدد آثار، عکس‌های هر فیلم می‌بایست به صورت جداگانه در CD یا DVD ذخیره شوند.

۴- تعداد آثار ارسالی از هر عنوان، ۵ عکس صحنه و ۳ عکس پشت صحنه است.

۵- هرگونه دخل و تصرف در عکس‌ها به شکلی که اصالت عکس را مخدوش کند، مجاز نیست.

*بخش پوستر:

١- ارائه ٢ نسخه چاپی (افست) همراه فایل پوستر بر روی CD یا DVD با فرمت TIF یا JPG، با کیفیت DPI 300 و در قطع ٧٠*١٠٠ و همچنین ارائه یک نسخه پرینت از پوستر در قطع A3، همراه سایر مدارک ضروری است.

٢- بدیهى است پوسترهاى ارائه شده باید از میان آثار رسمى و استفاده شده در تبلیغات فیلم باشد.

*بخش آنونس و تیزر:

١- آثار ارسالی برای بخش تیزر و آنونس از نظر تعداد محدودیتی ندارد مشروط بر آنکه با ذکر مستندات در فضای مجازی و غیرمجازی مورد استفاده قرار گرفته شده باشد.

٢-هریک از نسخه‌های موردنظر می‌بایست به‌صورت مجزا، روی یک لوح فشرده و با فرمت AVI به دبیرخانه ارسال شود.

مدیریت تبلیغات (کمپین تبلیغاتی)

چنانچه در آثار سینمایی ارائه شده مقوله مدیریت واحد تبلیغات ولاجرم شکل‌گیری تبلیغات هماهنگ در نظر گرفته شده باشد و ماحصل این مدیریت انتخاب عناصر متخصص به جا در حوزه‌های تبلیغات اعم از عکاس-طراح-سازنده تیزر و آنونس و غیره … باشد، جایزه بهترین کمپین تبلیغاتی به برگزیدگان در این بخش تعلق خواهد گرفت.

* بدیهی است ارائه محتویات و مستندات مربوط به این بخش الزامیست.

* شروع ثبت‌نام و ارسال آثار از تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ و آخرین مهلت ارائه آثار ۱۰ خردادماه است.

نشانی دبیرخانه بخش مسابقه تبلیغات فیلم: تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)/ نرسیده به میدان تجریش/ باغ فردوس/ موزه سینما/ ساختمان اداری/ طبقه همکف.

ساعت مراجعه ٩ تا ۱۷

پایگاه اینترنتی جشنواره: www.icff.ir

تلفن: ۲۲۷۱۹۰۰۲ الی ۴


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>