سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ خرداد ۱۳۹۶ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

تمدید مهلت ارسال فیلمنامه‌های اقتباسی از کتاب‌های حوزه هنری در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

hozeh-koodak

مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه فیلمنامه‌های اقتباسی از کتاب‌های حوزه هنری در سی اُمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان تا ۱۷ خردادماه تمدید شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در سی‌امین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از سه فیلمنامه برتر بخش اقتباسی در دو گروه «حرفه‌ای» و «اندیشه های نو» که در هفتمین جشنواره مسابقه فیلمنامه‌نویسی کودکان و نوجوانان شرکت کرده و از کتاب‌های حوزه هنری اقتباس شده باشند، تقدیر خواهد کرد.

تمام فیلمنامه‌ها توسط داوران حوزه هنری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و بر این اساس در آیین اختتامیه جشنواره، به نویسندگانی که از سه کتاب «بچه های کارون» نوشته احمد دهقان، «زمانی برای بزرگ شدن» نوشته محسن مومنی و «قصه های سبلان» نوشته محمدرضا بایرامی فیلمنامه اقتباسی بنویسند، سه جایزه اول تا سوم به ترتیب با مبالغ ٨٠، ۵٠ و ٣٠ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

همچنین به تمام کسانی که از کتاب های انتشارات سوره مهر، جهت اقتباس برای نگارش فیلمنامه استفاده و در این جشنواره شرکت کرده‌اند، مبلغ ٢میلیون ریال بن خرید کتاب اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است نویسندگان باید آثار خود را در ٣ نسخه مکتوب تا ساعت ١۶ دهم خرداد، به دفتر بخش مسابقه فیلمنامه نویسی به آدرس خیابان جمهوری، خیابان حافظ جنوبی، کوچه کامران صالح، پلاک ١۴، طبقه دوم ارسال کنند.

سی اُمین جشنواره بین المللى فیلم هاى کودکان و نوجوانان از ٩ تا ١۵ تیر در اصفهان برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>