سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ خرداد ۱۳۹۶ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

مسابقه انتخاب بهترین عکس منتخب از دیدگاه مردم در جشن عکاسان سینمای ایران

jashn akasan mardomi

مسابقه انتخاب بهترین عکس منتخب از دیدگاه مردم با حمایت «پات» در سومین جشن عکاسان سینمای ایران برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان سینمای ایران، شرکت کارت اعتباری ایران کیش علاوه بر حمایت از این جشن با ایجاد بستر جدید در نرم افزار «پات» مسابقه انتخاب بهترین عکس منتخب از دیدگاه مردم را برگزار می‌کند.

در این جشن  مردم و علاقمندان می توانند از طریق نصب نسخه جدید اپلیکیشن «پات» و انجام یک نظرسنجی، عکس و عکاس منتخبشان را از میان ۱۲ عکس برگزیده که دراین نرم افزار وجود دارد ، انتخاب کنند. البته این امکان نیز وجود دارد که در این نظرسنجی، بازیگر محبوب مردم نیز انتخاب شود.

گفتنی است کیف پول الکترونیکی ۱۰۰ نفر از کسانی که از طریق «پات» به عکس برگزیده خود رای دهند،  به اندازه صد هزارتومان شارژ می شود وآن ها می توانند از طریق این کیف پول الکترونیکی نرم افزار «پات» ، پرداخت های الکترونیکی خود را انجام دهند .

نرم افزار «پات» را هم اکنون می توانید از طریق سایت بازار، کندو، مایکت و یا به مراجعه به  سایت شر کت کارت اعتباری ایران کیش به آدرس www.kiccc.com دانلود کنید .

سومین جشن عکاسان سینمای ایران  خرداد ماه برگزار می شود و طبق روال دوره های پیشین  جشن انجمن عکاسان سینمای ایران به بهترین آثار عکاسی در سینمای ایران  و همچنین سینماگرانی که توجه ویژه به عکس فیلم دارند جوایزی اهدا می شود.

دبیری این جشن به عهده حافظ احمدی است و مهدی پاکدل نیز به عنوان مشاور دبیر در این دوره از برگزاری جشن حضور دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>