سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ خرداد ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
محمود غفاری در گفت و گو با «سوره سینما»:

مهرماه فرصت خوبی برای اکران «شماره ۱۷ سهیلا» است

shomare-17-soheila1

محمود غفاری کارگردان فیلم سینمایی «شماره ۱۷ سهیلا» از چگونگی زمان اکران فیلمش سخن گفت.

محمود غفاری کارگردان فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» در گفت و گو با سوره سینما در مورد زمان اکران فیلمش گفت: با صحبتی که با تهیه کننده فیلمم آقای سیدزاده  داشتیم مهرماه را فرصت مناسبی برای نمایش این فیلم دانستیم.

وی گفت: این فیلم از موضوع تازه و نویی برخوردار است و قطعا تماشاگر خاص خود را پیدا می‌کند؛ از جانب گروه «هنر و تجربه» برای اکران این فیلم پیشنهاد داشتیم اما تصمیم داریم فیلم را با سرگروه سینمایی اکران کنیم.

shomare-17-soheila2

وی در ادامه در خصوص استقبال مخاطبان از فیلمش  گفت: فیلم به مشکلات دختران جوان می‌پردازد تصورم بر این است که فیلم با خانواده ها و خانم های نسل جوان ارتباط خوبی برقرار می‌کند ؛ ضمن اینکه  در فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» ما از بازیگران خوبی استفاده کردیم اما ستاره های آنچنانی نیستند به همین دلیل انتظار استقبال مخاطب بیشماری را هم نداریم . یک فیلم مستقل جمع و جور که گیشه خود را خواهد داشت.

غفاری با اشاره به بازخوردهای خوبی که از جشنواره فجر به این طرف داشته گفت: اکران جهانی این فیلم اولویت ما نیست اما پخش کننده محترم برنامه ریزی نمایش جهانی این فیلم را دارد. ضمن اینکه پوستر انگلیسی هم برای این فیلم طراحی شده است.

shomareh-17-soheila-poster

در فیلم «شماره ۱۷ سهیلا»  زهرا داوودنژاد، بابک حمیدیان، احسان امانی، فریدون محرابی، حکیمه فیوجی و مهرداد صدیقیان به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم  آمده است: سهیلا در آستانه چهل سالگی‌ است و هنوز ازدواج نکرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>