سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ خرداد ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

تندیس جشنواره فیلم شهر برای پوستر فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند

jashnvare shahr poster kootah

پوستر فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن کوتاه و نیمه بلند برای نخستین بار در ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر داوری شده و یک تندیس ویژه به پوستر برگزیده اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، فراخوان مسابقه تبلیغات سینمای ایران در این رویداد سینمایی نیمه دوم خردادماه اعلام شده است. در این فراخوان، برای نخستین بار یک تندیس ویژه، دیپلم افتخار و جایزه نقدی برای طراحی پوستر فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن کوتاه و نیمه بلند دیده شده است.

پیش از این، داوری پوستر فیلم‌های کوتاه یا نیمه بلند در جشنواره‌های ایرانی سابقه نداشته است.

مدیریت بخش تبلیغات سینمای ایران در ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر را میثم میرزایی برعهده دارد.

بر این اساس، تمام فیلم‌های متقاضی شرکت در بخش‌های فیلم‌های داستانی، مستند و انیمیشن کوتاه و نیمه بلند می‌توانند پوستر آثار خود را جهت ارزیابی و داوری به آدرس اعلام شده ارسال کنند.

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در بخش مسابقه تبلیغات تا ۴ تیرماه از طریق مراجعه به سایت رسمی جشنواره به آدرس  www.urbanfilmfest.org، فرم ثبت‌نام را دریافت کرده و پس از تکمیل، آن را در آدرس تهران، خیابان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از پارک وی، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان کیهان، خیابان جامی غربی، پلاک ۲۱ (کدپستی: ۱۹۸۶۸۵۴۴۵۴) تحویل دهند. همچنین کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلفن تماس ٢٢۴٠٣٩٩٨ امکان‌پذیر است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>