سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۳۹۶ در ۳:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب
فاطمه ذوالقدر عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس:

هیچ وقت مقابل تصمیمات حوزه هنری نمی ایستیم

zolghadr

فاطمه ذوالقدرگفت: باید مسئولین وزارت ارشاد و حوزه هنری برای نمایش فیلم ها به تعامل برسند و از نظرات هم استفاده کنند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری؛ فاطمه ذوالقدر عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس درمورد صحبت های مطرح شده از جانب وی در خبرگزاری ها و سایت ها پیرامون عدم اکران برخی فیلم ها در سینماهای این نهاد گفت: با رسالت و وظیفه ای که حوزه هنری در قبال چگونگی اکران و نمایش فیلم ها برعهده دارد کاملا آگاه هستیم و می دانیم که یکسری فیلم ها فاقد ویژگی های لازم برای نمایش خانواده ها هستند و قطعا، خودم هیچ وقت با خانواده ام به دیدن این فیلم ها نمی نشینم صحبت های من اینگونه نیست که مجلس بخواهد روبروی تصمیات حوزه هنری بایستد.

وی ادامه داد: اما نکته مهم اینکه باید وزارت ارشاد در صدور پروانه ساخت و نمایش  فیلم ها ملاحظات بیشتری را رعایت کند، با دقت بیشتری روی روند صدور مجوزها نظارت کند تا فیلم ها بعد از گرفتن مجوز ساخت و اکران اینگونه دچار چالش و آسیب نشوند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: چه مشکلی است که وزارت ارشاد با حوزه هنری برای صدور پروانه ساخت و نمایش وارد مذاکره نمی شود و نظرات نمایندگان آنها را جویا نمی شود؟ به هرترتیب باید چنین مشکلاتی از سد نمایش فیلم ها برداشته شود و از همان ابتدا به چنین فیلم های مسئله داری مجوز ساخت داده نشود .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>