سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ خرداد ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

یادداشت تهیه کننده «زیر پای مادر»/ تشکر و دلجویی از اهالی رسانه

zeynab-taghvaee

تهیه کننده «زیر پای مادر» در واکنش به حاشیه‌های نشست خبری هفته گذشته سریال مذکور، یادداشت کوتاهی را منتشر کرد.

به گزارش سوره سینما ، در یادداشت زینب تقوایی آمده است: فارغ از تمام صف بندیهایی که بعد از نشست خبری «زیر پای مادر» اتفاق افتاد و احترام فراوانی که برای همه دوستان هنرمند و رسانه ای قائلم ، بر خود واجب دیدم که به عنوان نماینده پروژه و تهیه کننده سریال از همه بزرگواران و اصحاب رسانه که با علاقه و انرژی مثبت به این ضیافت دوستانه تشریف آوردند تشکر کنم.

همچنین به خاطر حاشیه ایی که در دقایق پایانی مراسم_ که علاقه ای به واکاوی آن در اینجا ندارم_ از برادر بزرگوارم جناب آقای محمد حجت الاسلامی که در جریان این اتفاق، شخصیت وارسته ایشان برای بنده و همه اهالی رسانه اثبات شد، دلجویی می کنم.

در نهایت امیدوارم محیط مدارا، ادب و دوستی در همه مناسبات اجتماعی بخصوص عرصه فرهنگ و هنر گسترده تر شود و خبرنگاران دلگیر از ماجرای اخیر، با گذشت و سعه صدر دوباره، بر جایگاه رفیع خود صحه بگذارند. خبرنگاران و روزنامه نگارانی که همواره پرتلاش و صادقانه در تعاملی سازنده و مفید با اهالی هنر، به خدمت رسانی در عرصه خبر و اطلاع رسانی و ارتقای سطح فرهنگ و هنر جامعه می‌کوشند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>