سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ تیر ۱۳۹۶ در ۱:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

پیش تولید «یواشکی‌هات زیاد شده» آغاز شد

ahangarani

فیلم سینمایی «یواشکی‌هات زیاد شده» به کارگردانی محمد آهنگرانی بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.

به گزارش سوره سینما ، «یواشکی‌هات زیاد شده» عنوان سومین فیلم سینمایی محمد آهنگرانی محسوب می شود که به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.

نگارش متن این فیلم به پایان رسیده و هم اکنون نسخه نهایی فیلمنامه آماده شده است.

فیلمبرداری به طور کامل در تهران انجام می شود و گروه این روزها مشغول انتخاب لوکیشن ها هستند.

به گفته آهنگرانی، این فیلم ۹ شخصیت اصلی و سه شخصیت فرعی دارد و تمامی بازیگران از میان چهره های شناخته شده انتخاب خواهند شد.

«یواشکی‌هات زیاد شده» به نویسندگی مهدی علی میرزایی یک طنز اجتماعی محسوب می شود و داستان زندگی خانوادگی و زناشویی فردی به نام سلیمان را روایت می کند که سال هاست به سردی گراییده است. طی ماجرایی بامزه او با دوستی آشنا شده و این دوستی سرآغاز تحولی اساسی در زندگی سلیمان می شود. در واقع فیلم تلنگری به جامعه و نیاز امروز خانواده های ایرانی است.

علی میرزایی در کارنامه خود نگارش فیلمنامه «در مدت معلوم» را دارد.

آهنگرانی زمستان سال گذشته فیلم سینمایی «توچال» را با بازی بازیگرانی چون پژمان بازغی و لیلا زارع مقابل دوربین برد و این فیلم در حال حاضر در نوبت دریافت پروانه نمایش قرار دارد.

دیگر عواملی که تاکنون حضورشان در «یواشکی‌هات زیاد شده» قطعی شده عبارتند از: تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری: سیدمحسن جاهد، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آناهید روستا، سرمایه گذاران: امیرعباس تنباکوچیان، سیدمحسن جاهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>