سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ تیر ۱۳۹۶ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

محسن کیایی در «هزار داستان» راوی قصه زوج‌های خاص می‌شود

kiayee

محسن کیایی در برنامه «هزار داستان» یکشنبه ۴ تیرماه قصه زوج‌هایی را روایت می‌کند که در شرایط خیلى خاص با هم آشنا شده، عاشق شدند و ازدواج کرده‌اند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه «هزار داستان»، در این قسمت از برنامه که با اجرای محسن کیایی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود داستان زوج‌هایی روایت می‌شود که هر یک به نوعی متفاوت هستند و در شرایط متفاوتی ازدواج کرده‌اند.

یکی از زوج‌ها صخره‌نورد هستند و در حال سنگ‌نوردى با هم آشنا شده‌اند، یک زوج دیگر زن و شوهر خبرنگاری هستند که زن نابینا و شوهر بینا است و زوج سوم شامل یک زن معلول است که با ویلچر حرکت می‌کند در حالی که همسرش یک اسکیت باز حرفه‌ای است.

«هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و مریم نوابی‌نژاد در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۸:۳۰ به مدت۶۰دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تکرار آن ساعت‏‎٠١:٠٠ بامداد، ٠٨:٣٠ و ‏‎١٣:٣٠ روز بعد خواهد بود.

مشاور کارگردان در این مجموعه سیاوش صفاریان‌پور است و تیتراژ پایانی این برنامه را گروه «پالت» اجرا کرده‌اند.

سایر عوامل این برنامه عبارتند از: ناظر کیفی: حامد عبدوس، نویسنده: اشکان عقیلی‌پور و مسعود خاکباز، مدیر تولید: رایموند رسولی، جانشین تولید: علی حصاری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: احسان بشارت، مستندسازان: آرش یزدانی، مهران فردپور، خسرو کریمی و هانا حواری‌نسب، طراح دکور: بهرنگ سهرابی، طراح نور: حسین قاسمی، مدیر تصویربرداری: رضا نمازی، صدابردار: مسعود دادگری و سعید احمدی، تدوین: سید منصور نیکخواه خوشکلام، نیما برق لامع و سهیل سرداریان، موسیقی تیتراژ پایانی: گروه پالت، چهره‌پرداز: مینا بادامی، طراح نشانه: علی دبیریان، عکاس: نازی خوش‌اخلاق، تصویربردار پشت صحنه: احسان سلطانی، دستیار تهیه: سعید قلوبی و محمدمهدی رحمتی، روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا، فضای مجازی: امیرحسین کریمی وثیق.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>