سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ تیر ۱۳۹۶ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

شش فرزند مدافع حرم در بین خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

jashnvare-koodak_3

شش تن از فرزندان شهدای مدافع حرم به گروه‌های خبری نوجوان جشنواره می‌پیوندند و نام آن تیم خبری نیز با نام پدر آن فرزند شهید شناخته می شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جلسه معارفه خبرنگاران نوجوانان این جشنواره در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی اصفهان در حالی برگزار شد که فرزندان شهدای مدافع حرم  با حضور در این مراسم حال و هوای معنوی را بر فضای این آئین معارفه حاکم کردند.

در این آئین از فرزندان شهدای مدافع حرم از جمله شهیدان مجیری، دایی تقی، حسینی، ایزدی و شهید شیروانیان تجلیل به عمل آمد و همچنین از خانواده شهید خیزاب که در جلسه حضور نداشتند نیز قدردانی شد.

۱۸۳ داوطلب برای حضور در آزمون نخست خبرنگاران نوجوان جشنواره سی‌ام شرکت کردند که از این تعداد ۳۰ خبرنگار انتخاب شده و حدنصاب نمره را کسب کرده اند و آشنایی با اهداف خبرنگاری و چگونگی کار در بخش های مختلف خبری برای خبرنگاران نوجوان تببین شده است.

این ۳۰ خبرنگار نوجوان در پنج گروه شش نفره قرار می‌گیرند که هر یک از این گروه‌های خبری از یک تصویربردار، گزارشگر، صدابردار تشکیل شده که به صورت نیمه حرفه‌ای شروع به تهیه گزارش می‌کنند و گزارش‌های آنها از طریق رسانه‌های گروهی و مجازی پخش خواهد شد.

اتفاق ویژه دیگری که در این دوره از جشنواره رخ خواهد داد، این است که تعداد شش تن از فرزندان شهدای مدافع حرم به هر یک از گروه های خبری می پیوندند و نام آن تیم خبری نیز با نام پدر آن فرزند شهید شناخته می شود. گروه‌های خبری براساس جدول برنامه‌ها به سراغ مدیران قسمت‌های مختلف برگزاری جشنواره می‌روند و  بر این اساس مردم را از چگونگی روند اجرا با خبر می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>