سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ تیر ۱۳۹۶ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم «طاقباز» آماده نمایش شد

taghbaz

با پایان مراحل فنی فیلم «طاقباز» ساخته شهرام اسدزاده، این فیلم آمده نمایش شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای فیلم ، «طاقباز» به نویسندگی و کارگردانی شهرام اسدزاده و تهیه کنندگی علی یاور پس از پایان صداگذاری، ساخت موسیقی و سایر مراحل آماده نمایش شد .

این فیلم اواخر سال گذشته به صورت سکانس پلان ساخته شد و از مضمونی اجتماعی برخوردار است؛ درخلاصه داستان فیلم آمده: شاهرخ درمقطعی از زندگی خود پیوسته در تشخیص دنیای واقعی و توهمات معلق است و باعث بروز اتفاقات غیر قابل جبرانی برای خود و افراد پیرامونش می شود.

مهدی ماهانی، سارا خوئینی ها، على صالحى ، بهار ارجمند ، شاهد احمدلو، شهریار حیدری، آسیه اسد زاده، اشکان مستی، محمود گل محمدى، ایمان ده یادگارى و آروشا نوری (بازیگر خردسال) با هنرمندى نادر فلاح و نسیم ادبی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

گفتنی است فیلم به موضوع آسیب‌های سوء ناشی از مصرف مواد مخدر و تاثیرات خطرناک آن بر فرد و اطرافیان می پردازد و مهدی ماهانی با توجه به سکانس پلان بودن فیلم نقشی دشوار و متفاوت را ایفا کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>